Untitled part

25 1 0
                                    

Evet küfür ediyorum ....hani bir söz var ''küfür etmek günahsa ettirenler yansın diye''yanmıyolar abi yanmıyolar... onlar azına sıçtığımın hayatında orospu hayatı yaşarken ben burda ağlıyorum 2 dk mutlu olamıyorum değilim mutlu değilim ...ben artık sıkıldım sosyal medyadan onların saçma sapan mutluluk sahteliklerini izlemekten yoruludum anladınız mı yoruldum ben artık yoruldum , ölmek istiyorum demekten de yoruldum,çünkü ölüm benim burnumun ucunda gecen saat biraz daha ölüyorum ben artık doktorun karşına geçtiğim zaman mutlu bir haber almak istiyorum olmuyor olamıyorum ,artık hiç bir şey unutturmuyor bana yaşadıklarımı içmek unutturur dediler hangi şarap getirin untmuyosunuz geberene kadar içseniz sokaklar 20.3 buyukluğundee sallansa unutamıyosunuz balkondan yere bakarken sanki yer ''gel bana yavrum geeeell!'' biliyorum sen bunu okuyan kişi sen sen şuan gülüyosun belki ama ben gülmüyorum ciddi olma gül o gülmeni kaybetme çünkü ölüm insana çok yakın biz gülmüyozda noluyo sanki ebemizi sikiyorlar ebemi sikenlerin ebesi sağ çıkmıyo o konuda şüpheniz olmasın kalp hastasıyım falan demiyom 3 kişiye birden dalıyorum benden yaşça buyüklere falan kafa tutuyorum da bi boka yaramıyo tüm amerikayı dövsem yine doymam yine bitmez insanlara nefretim eğer bir insan annesinden yiyosa kazığı başta,bu dedikllerimi de yapsa doymaz neyse ya senide darladım gül kardeşim gül kimi sevdiysem teker teker gittiler bizim payımıza yanlızlık düştü .....

***not;***

bu kitaptaki söz fotoğrafları hariç bütün fotoğraflar bana aittir şahsım tarafından çekiliyor çalınma falan olursa adli işlem başlatılacaktır bilginize.... 

UnutamadimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin