Kimse mutlu değil veya kimse çokta mutsuz değil bir söz vardır ''bir insana on tane iğlik yap ve bir tane kötülük yap hep o kötülük anılır akıllarda diye bir söz var hayatta böyledir , sen onun sana yaptığı bütün iğlikleri bir kenara bırakırsın bir gidişi yıllarını alır .Ben hayatımı ona adamadım benim ölmek istememin sebebi de o değil zaten ama bazı kendini bilmez kişiler kendi karakterleri kadar konuşuyorlar tabi bu benim bir sure sonra sabrımı taşırıyor ,bir insanın yanında olması gereken kişi yanında olamayışı onu bu hale getiriyor... Kimse kimsenin ne yaşadığını bilemez ben buraya ne kadar içimdekileri iyi veya kötü hislerimi dökmeye çalışsamda hep içimde bir kırıntı bırakıyorum ben istemesem de kalıyor zaten.O çok boş konuşanlara hayatımdan kaybetiklerimden bir kişiyi söylicem o ne kaybettin ki diyenlere; kardeşim dediğiniz ,bir gece öncesi konuşup gülüştüğünüz bir gün sonra trafik kazası sonucu kaybediyosunuz ,işte ben !! kaybettim en sevdiğim canım dediğim insanı kaybettim nasıl anlatılır bilmiyorum ben böyle anlatıcam hani diyorlar ya o para o okula verilirmi,kızım sen malsın o okulda yapamazsın,hemsirelik sana göre değil diyen yavşaklar varya lan siz nerden en sevdiğinizin mezarına gidip bak kardeşim yarıda bıraktığın hayelleri ben tamamlıyorum diye 2 sene oldu oda gideli ve o sevdiğim adam varya ugruna (50 bölüm yazdığım adam gitti kahbece kendi nedenleri vardı saygı duyarım) o benim en büyük destekçim oldu... çünkü ben kazandıklarımı kaybetmek istememin en büyük sebebide bu...Neyse ya BUNDAN SONRA UMARIM BOŞ YAPMASSINIZ BİRDE NE KADAR KÖTÜ OLURSANIZ OLUN SEVDİKLERİNİZE 1 KEZ OLSUN SEVİYORUM SENİ DİYİN BAĞIRA BAĞIRA SEVİYORUM DİYİN SALAK SALAK KONUŞUN ONUN YANINDA ŞEBEKLİKLER YAPIN ÖLÜM BAŞ UCUMDA ,BAŞ UCUMUZDA .....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadim
RomanceBu yazıyı unutamayanlara adıyorum. Onlar bilir "hasret"in ne aci olduğunu ... Bu kez unuttuğum yerden sesleniyorum. Unutamayanlara... UMUT ARAYANLARA.....