Bazen her şeyden kurtulmak istiyorum kimseye bir şey demeden defolup gitmek istiyorum istemiyorum boğuluyorum olmuyor aynı gökyüzüne bakıp başkaları için umut hayal etmek istemiyorum annem ,babam ,sen ,amcam halam vs... kimse yokken hayatımda yalnızım onca kişi var çevremde koca Gebze beni tanırken koca şehirde yalnızım bu yalnızlık boğuyor bana 5.katlı evimin balkonun penceresine otururken gitmekle kalmak arasında gidip gidip geliyorum bir tarafım ölümken diğer tarafım yaşam kime ne derim ki annem de gitti babamda şimdi kime anlatacak haykıracak yüreğimdekileri .kaldıramıyorum biliyor musun kalbim acıyor üzülme diyor doktorlar kime ne derim ben bilmiyorsun hiç bir şeyi sen gittin ben öldüm diyorum hep yazılarımda ama öyle biliyor musun kalp hastası olmak çok zor en ufak üzülme de acıyor, sızlıyor ,karıncalanıyor ve bunu anlaman için beni bir kez dinlemen lazım ...
vazgeç diyorlar nasıl vazgeçerim beni hayatta tutan kalbimden sen benim yaşam organımsın neyden nasıl vazgeçerim sevgilim? kendimi nasıl ölüme iterim .Sen gittikten sonra TEK ÇARE KULAKLIĞIM namı değer RUHSAL SESSİZLİĞİM oldu tek arkadaşım ve tabi kalem kağıt uzunca bir süredir yoksun 1,5 sene dile kolay 1,5 sene yoksun bunu okuyanlara azmış gibi geliyor ama 550 gündür yoksun belkide daha fazla ÖMRÜM derdim sana ben azımdan çıkan her cümlenin noktasına kadar arkasınayım ve söylediğim hiç bir şeyden pişman değilim bunları yazarken bile sen varsın aklımda ve hala çıkmışlar unut artık lan şunu diyorlar Ulan ben anlamıyorum benim derdim benden çok milleti mi geriyor?benim onu unutmam için kendimi öldürmem lazım kalbimden vazgeçmem lazım vs.Bu şarkı benden sana ; İki lafımdan birtanesi sensin Seviyorum seni aşkım Sen bilmezsin Sevmiyorsan beni git gözüm görmesin Seni sevdiğimi unut kimse bilmesin. Yıkılsın dünya koymazki bana Ölüm olsada sonunda Sensiz mi asla doymadım ki sana Ölümse ölüm olsun, senin yolunda. (ŞARKININ ADI BAŞLIKTADIR.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutamadim
RomanceBu yazıyı unutamayanlara adıyorum. Onlar bilir "hasret"in ne aci olduğunu ... Bu kez unuttuğum yerden sesleniyorum. Unutamayanlara... UMUT ARAYANLARA.....