2

569 33 1
                                    

Haru.pov.
Mam trezit de dimineață cu capul pe podea. E prima data dar am o presimțire ca ziua asta nu va merge prea bine. Părinții mei au spus ca ma dau cu o clasa înainte deoarece sunt deștept și știu multe lucruri. Am mers în baie unde miam făcut rutina apoi am mers jos și am mâncat un sandviș. Am urcat înapoi sus unde mam îmbrăcat cu o cămașă alba și pantaloni negri rupți. Am coborât jos și mam încălțat apoi am plecat cu mama la scoala.

Când am ajuns am putut vedea o clădire mare și curtea bineînțeles era tot mare. Are copaci de sakura. Și flori niște bănci pe care stau așezați niște elevi și un teren sportiv. Am putut observa un parc în apropierea școlii deasemenea conține un teren pentru jocul de basket. Am mers cu mama la secretariat unde o femeie de vreo 26 de ani miam dat orarul. Se pare ca prima am mate.
-Sa merg cu tine.
-Nu e nevoie ma descurc.
-Bine. Sa vin sa te iau după ore?
-Nu. Mulțumesc.
-Bine. Pa.
-Pa.
Mama a plecat iar eu am rămas singur. Nu mi-e teama dar ma simt un nimeni. Normal dacă nimeni nu ma știe. Am mers la dulapul meu unde miam luat cărțile. Cand sa sunat la ore am decis sa merg și eu în clasa. Am bătut politicos apoi am intrat când am auzit cuvântul "intra".
-Bună ziua.
-Bună ziua.
-Tu trebuie să fii noul elev da?
-Da.
-Bine prezintăte apoi vei lua loc în banca.
-Sunt Haru Wallson. Am 16 ani. Am fost dat cu o clasa înainte. Cam atât.
-Bine. Poți sa stai cu Maia.
-Bine.
Am mers și mam așezat cu o fata blonda. Mai înaltă ca mine. Cred ca e o fata drăguță.
-Salut.
-Salut. Eu sunt Maia.
-Haru.
Iam zâmbit apoi mam întors la ora de mate. Când sa înceapă profu sa predea ora a intrat un băiat brunet înalt cu o minge de basket în mână. A mers în banca din spatele meu.

După ore

Haru.pov.
Când sau terminat orele am plecat acasă. Am mers pe lângă parcul de lângă scoala. Mam oprit și lam privit apoi am mers acasă gândindu-mă sa fac o plimbare după ce îmi fac temele.
Când am ajuns acasă am fugit sus unde miam pus cărțile pe masa mam schimbat de hainele de la școală apoi mam apucat de teme. Pe la vreo 15:05 am terminat. Miam schimbat tricoul apoi am mers jos unde miam luat un mar și lam mâncat. Mam încălțat și am ieșit afară. Am plecat în parc unde am stat și am citit o carte. Când am terminat de citit mam sculat și mam pornit spre casă. Am trecut pe lângă terenul de basket am auzit o avertizare.
-Ai grijă.
Apoi nimic am simțit cum am căzut jos apoi negru în față.

Kairo.pov.
Jucam un meci de basketball cu prietenii apoi din greseala mingea a zburat într-un băiat. A căzut jos apoi a leșinat. Lam luat ca o prințesa apoi am plecat mine acasă. Locuiesc singur. Am băgat mana în buzunarul pantalonilor și am scos de-acolo telefonul lui lam deblocat apoi am apelat la mama sa.
-Alo. Haru?
-Bună ziua. Sunt un coleg de al lui Haru. Am sunat sa va spun ca va dormi la mine.
-Bine. Dar cum rămâne cu scoala.
-Nu va faceți griji.
-Bine la revedere.
A închis apoi eu am fugit jos de unde am luat o compresa cu gheata. Mam întors la baiatu din patul meu care cred ca îl cheamă Haru. Iam pus compresa apoi am văzut cum se trezește. Lam privit apoi a sărit în picioare speriat.
-Salut. Eu sunt Kairo. Sunt băiatul din parc care din greșeala. Îmi pare rău.
-Nui nimic. E totul ok.
-Serios?
-Da. Dar unde sunt?
-La mine acasă.
-De ce? Ce cauți aici?
-Tiam adus aici pentru ca nu știu unde trăiești. Am sunat-o mape mama ta și am spus ca rămâi la mine. Ok
-Ok. Dar cum rămâne cu scoala.
-Maine dimineață mergem la tine acasă. Acum la culcare. Noapte buna.
-Noapte buna.
Mam culcat lângă el apoi am adormit.

La medie e Maia

Basketball game  (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum