Haru.pov
Deci mam trezit dimineață cu capul pe pieptul lui Kairo. Mam sculat încet ca sa nu îl trezesc apoi am plecat sa fac un dus apoi la bucătărie. Am început sa fac mâncarea apoi am pus-o în farfurii și pe masa. E 6:35. E devreme asa ca o sa aștept sa se trezească și Kairo. Am inceput sa spăl vasele. Mam oprit când am simțit o răsuflare calda pe ceafa.
-Încetează.
-De ce?Vad ca îți place.
-Îmi place. Dar e partea mea slaba. Gatul și urechea sunt părțile sensibile din corpul meu.
-Bine.
-Hai mănâncă apoi mergem la scoala.
-Da mami.
-Nu sunt mama ta. Dar oricum a sunat cute.
-Ok. Tu nu mănânci?
-Ba da mai am de spălat niște căni și vin.
Nu am stat mult ca am simțit ca ma luat în brate și ma pus la masa mia dat un șervețel apoi a început sa ma hrănească.
-Am 16 ani. Pot manca singur.
-Shhh...Nu știi când o sa mai ai aceasta ocazie.
-Ok.
A început sa ma hrănească. E asa un copil mic când face asta. După ce am terminat sa uitat la mine apoi a chicotit.
-Ce e asa de amuzant?
-Ești murdar pe nas.
-Unde?
-Lasă că te ajut eu.
Apoi mia lins vârful nasului. Clar acum sunt rosu pe fata.
-Haide. Ne îmbrăcăm apoi la scoala. Ok.
-Bine.
Am mers și neam îmbrăcat apoi am ieșit și am mers la mine acasă. Am aflat ca nu locuim departe unul de altul. Am intrat în casa. Se pare ca mama nu este acasă. Am descuiat și am intrat. Am găsit un bilet pe masa unde scria ca mama va lipsi o săptămână. A plecat în alta tara și mia lăsat bani pe masa. Miam luat ghiozdanul și am pornit la scoala.
Ziua asta a fost foarte obositoare. De săptămâna viitoare avem vacanta 2 săptămâni. Ura. Când sau terminat orele am pornit spre casa dar am fost oprit de o minge care a aterizat la picioarele mele. Am ridicat-o apoi miam auzit numele. Am mers spre terenul de basket unde erau niște băieți cam de vârstă lui Kairo și de vârstă mea.
-Hei.
-Hei.
-Pleci acasă deja.
-Da.
-Nu vrei sa ramai sa joci o runda de basket?
-Nu știu. Nu vreau sa te fac de rușine.
-Sa vedem.
-Tu ai vrut-o.
Miam lăsat geanta jos apoi am plecat pe teren. Am jucat 1 la 1. Firește ca am câștigat. Am început jocul mingea era la mine dar iam dat-o lui. A vrut sa treacă de mine dar iam luat mingea și am dat la cos. Deci am câștigat 2 la 0.
Sunt mândru de mine.
-Ai jucat bine. Nu am avut asa adversar niciodată.
-Ce sa zic. Fac ce pot. Acum tre sa merg acasă.
-Vin și eu.
Am pornit spre casa cu Kairo în spatele meu. Când a ajuns lângă mine ma luat de mână. Am ajuns într-un sfârșit acasă. Am intrat și am mers la frigider. Miam luat ceva de mâncare și mam pus sa mănânc. Aud niște bătăi în ușă și merg sa deschid. Se pare ca era Kairo.
-Ai uitat ceva?
-Mda.
-Intra.Deci ce ai-....
Nu am reușit sa spun nimic ca am fost oprit de buzele moi ale lui Kairo. Nu știu care a fost greseala. Faptul ca îmi răspuns la sărut sau faptul ca îl las sa facă asta.
-Pentru ce a fost?
-Te iubesc micuțule.
-De ce.
-Pentru ca tu nu ești ca ceilalți. Ei stau cu mine Pentru ca sunt popular și frumos. Tu nu ești asa.
Nu am mai rezistat ca mam ridicat pe vârfuri și lam sărutat scurt. E mai înalt decât mine. A trebuit și sa îl trag ca sa ajung la buzele sale.
-Ramai la mine?
-Dacă nu deranjez?
-Mama e plecata în alta oraș pe o săptămână. E ok.
-Bine.
- Îți e foame?
-De tine da.
Sa apropiat de mine și apropiat început sa ma sărute sălbatic. Ma ridicat pe blatul mesei apoi am urcat sus la mine în camera. În 2 secunde eram fără haine. Lam oprit. Mi-era frica.
-Nu te rog. Mie frica. O sa doară.
-O sa fiu blând.
Am clătinat din cap în semn afirmativ apoi mia dat jos și boxeri. Ma sarutat pe pielea pieptului abdomenului și gatului în timp ce a introdus 2 degete în gura mea eu sugandule. A ajuns la gatul meu unde ma muscat. Iam muscat degetele de durerea provocata. După ce a crezut ca e deajuns lea introdus pe ambele în mine. Le misca încet. După lea scos și sia băgat jucăria în mine. Am țipat de durere.
-Doare.
-O sa treacă. Promit.
-Bine. Te poți misca.
-Bine.
A început sa se miște încet grăbind treptat ritmul. Eu gemea de plăcere. După vreo 1 a ejaculat în mine eu pe pat apoi a adormit lângă mine.