Kai.pov
Micuțul meu nici nu va sti ce la lovit. Am rugat o pe Tara o prietena din copilărie să mă ajute cu un decor. Bine inteles ea se ocupa de decoruri romantice așa că mă ajutat cu plăcere. Am întrebat-o dacă a reușit cu ceea ce am plănuit iar ea a spus că totul e gata. Cand am ajuns acasă Haru a spus că pleacă până la bucătărie. Am verificat camera mea unde de acolo și acolo se începe totul a pus petale de trandafir de la scări până la mine in camera în baie și bine inteles ca apa am pornit o eu pentru că Haru vrea sa faca o baie. Am coborât în bucătărie unde l-am gasit pe printisor căutând ceva în frigider.
- Ce cauti?
-Vreau ceva dulce.
-Bine. Anume ce. Am multe ciocolate. În frigiderul de sus și prin dulapuri.
- De ce ai atata.? Mă înșeli și că să te iert îmi dai ciocolate?
Cand am auzit asta am fost puțin șocat. M-am apropiat de el și i-am îmbrățișat talia.
-Nu fi prostuț. Nu as putea face așa ceva niciodată.
-Bine. Eu sunt obosit. Mergem la culcare.
-Am o surpriză mai întâi. Poti sa iti dai tricoul jos?
-Daca o faci si tu.
-Ok.
Si dat jos tricoul apoi i-am spus să se ducă înainte. Ma uitam cum pășea atent pe scări fiind cuprins de paralele de trandafir. Am mers din urmă lui iar el merse direct în baie. Sa intors spre mine si ma privea șocat.
-Ai facut toate astea pentru mine?
-Da. Cu ajutorul unui om important.
- Ce drăguț. Facem baie?
-Esti nerăbdător?
-Vreau să mă simt bine împreună cu tine. După putem face ce vrem. Deci?
-Fii sigur de asta.Neam dat jos hainele după am intrat in apa. Nu să intamplat mare lucru am stat și am vorbit iar cand apa începea să se răcească am iesit si am dat drumul la apă. Bineinteles după asta a început distracția. L-am lipit de perete iar cum era înfășurat în prosop așa ud l-am luat în brațe sarutandul și mergând până în dormitor fără a rupe contactul cu buzele sale. M-am urcat pe pat fiind deasupra sa. Am coborât cu saruturile pe linia maxilarului după pe gât până am ajuns la mica să comoara care deja era gata de acțiune. Am făcut contact vizual cu Haru care a ranjit pervers. Mia apărut un zâmbet pe față după care am început să îl sărut din nou. Într-o clipă el a ajuns deasupra mea eu fiind acum cel posedat. E cu picioarele pe o parte și-a pe alta a bazinului erectiile noastre lovinduse fiind gata de atac. Fără avertizare Haru și-a introdus membrul meu în interiorul sau. Nu să miscat de loc iar după un timp a început cu mișcări lente dar dure. Cand am observat ca nu are de gand sa se miste mai repede chinuindune pe ambii am facut schimb de poziții fiind deasupra lui. Am început cu mișcări lente crescând treptat ritmul. Haru geme puternic la orice mișcare.
-Mm....mai...r..repe..de.
La auzul acelor cuvinte am mărit ritmul făcândul să urle de plăcere. La un moment dat i-am atins punctul fermecat în care lovea cu brutalitate dar eram atent la orice mișcare că să nu îl rănesc. După ce a ejaculat cu un tipat mi-am dat și eu drumul după câteva secunde urmând de plăcere.
-Ai fost perfect iubitule.
-și tu. Te iubesc.
-Și eu.
După asta mă luat un tricou pentru mine iar pentru el un hanorac. L-am îmbrăcat după care am tras cearsaful peste noi adormind.