6

309 19 4
                                    

Kai.pov
Ma trezesc fără sa dau de Haru. Unde s-o fi dus. După ce iam făcut aseară ma mir cum de mai merge. Am mers jos si am făcut ceai pentru amândoi. Lam pus pe masa apoi am mers pana afara sa mai trag o gura de aer. Am primit un mesaj asa ca mam uitat de la cine este.  Am văzut ca Lia mia spus ca mâine ne întoarcem la școală. Am stat cam 15 minute afara după Mam întors înapoi în apartament. Lam văzut pe Haru ca mănâncă oua asa ca mam  dus spre el și iam sărutat fruntea.
-Scuze pentru aseară. Te simți bine?
-E totul ok. Maine ne întoarcem la școală. Iar mama vine poimâine. Ce vrei sa facem azi.
-Sa ne uitam la filme? Ce spui?
-Bine. De toate genurile. Oricum avem timp.
-Dacă vrei. Faci tu popcorn?
-Da nu vreau sa arzi bucătăria.
-Bine. Ce fel de film privim primul?
-Care cade.
-E un film de groaza. St. Agatha.
-Bine.

A făcut popcorn ul apoi a revenit lângă mine. Sa așezat apoi a început sa mănânce fără ca eu măcar sa pornesc filmul. Afara a început o furtuna îngrozitoare. Sia luat o pătură și sa încolăcit în ea. Lam luat în brate și lam așezat la mine în poala. Pe la jumătatea filmului a început sa ploaie mai tare. Sa speriat atât de tare ca a țipat. Ma bucur ca nu sau stins luminile ca altfel mai făcea și infarct sau leșina. Și nu vreau asta. Am stans filmul apoi neam pus sa dormim în living.
-Kai nu pot sa adorm.
-Vrei sa te fut ca sa poți adormi?
-N-nu.
-Bine atunci. Noapte buna.

Am stat pana a adormit. După ce a adormit ma pun si eu sa dorm dar a început sa plângă. Lam luat în brate apoi a încetat din a mai plânge și a adormit apoi am adormit si eu. Oare ce se va întâmpla pana mâine?

Basketball game  (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum