11

163 12 0
                                    

Kairo.pov
Am ajuns in Florida. Astept sa vina un taxi si sa mergem acasă. Vreau să o văd pe mama lui Haru si noua lui famile.

in cateva ore ajungem la destinație iar Haru ma ajuta cu bagajele dupa ce plătește taximetristul. intrăm în casă fiind liniste ceea ce înseamnă că dorm. cand ajung in drept cu usa de la living vad pe canapea un băiat de vreo 18 ani ce statea liniștit pe telefon. acesta cand ma observă vine spre mine si ma saluta.

-buna sunt Mitzu...tu trebuie sa fii?
-da sunt Kairo Black iar acesta e soțul meu si fratele tau vitreg Haru Black.

acesta se uita la Haru fiind putin mirat. cred ca se aștepta să fie mai înalt dar...

aceștia se saluta dupa Mitzu ne arata camera si ne spune că tatăl său e la munca iar Floo doarme împreună cu doamna Lucia. Haru a mers jos sa faca ceva mâncare iar eu am fcut dus apoi am coborât. dupa ce am mâncat împreună am.mers la somn.

Haru.pov
ma trezesc transpirat si sufocat de brațele iubirii mele. ma strecor încet si merg sa fac un dus apoi merg jos. se pare ca e undeva 18:03. o vad pe mama la bucatarie iar pe Mitzu in living care se joaca cu Floo.

-buna mama.
-oh buna draga. cum a fost zborul?
-liniștit, mai mult am dormit. cu ce sa te ajut?
-cu nimic. du-te si iti cunoaște surioara.

i-am zâmbit dulcea ea intorcandumi gestul iar eu dispărând in living.

-hei micuto, ce mai faci?
-ah mai speriat.
-scuze. dacă îmi permiți cati ani ai?

-împlinesc 18 in vara.
-mmm. si ai ceva gagici?
-pai îmi place de un băiat, are 15 ani e din a 10 cu un an mai mic ca face 16 in vara. îmi place de el de cateva luni, e foarte drăguț iar cand zâmbește sau rostește inima mea se oprește cateva secunde...e asa drăguț si inocent iar cand il vad trist sau ca plânge îmi vine să îl iau in brate si sa il apăr de toți. i-am povestit lui tata si lui Lucia, mi-au acceptat orientarea...dar nu stiu de băiatul ăla.
- ce vrei sa spui?
-pai eu la liceu nu sunt asa. sunt un diavol sa zicem. acesta ma vede ca un pedofil pervers.
-ai vorbit cu el?
-nu. de care ori incercam acesta tremura si simțeam că ii e frica de mine iar eu il lăsăm sa plece.
-pai ce ar fi ca maine sa vorbesti cu el. sa il privești cu niste ochi dominanti apoi sa ii soptesti ceva la ureche. ceva gen " trebuie sa vorbim" si mergeți în spatele școlii sau pe acoperiș apoi sarutal.
-crezi ca o sa merga?
-daca nu atunci voi vorbi eu cu el.

acesta îmi mulțumește apoi plecă. il vad pe kairo cum coaboara apoi .mergem cu toții la masă. dupa ci a si dupa ce l-am cunoscut pe Ben am mers la culcare.

Basketball game  (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum