Kai.pov
Deci a venit și ziua de maine. Ma aflu la mine in apartament învățând pentru că maine avem școală. Mda mă simt vinovat că l-am lăsat pe Haru singur dar mama lui trebuie să apară in cateva ore. Ma gândeam mai tarziu să ies cu băieții să jucăm basket și să îl iau si pe Haru dacă dorește. Mai am doar la mate si română după cred ca o să fac un dus si afara cu mine. După ce am terminat am facut un dus mi-am luat o pereche de pantaloni scurți și un tricou negru fără mainici larg după l-am sunat pe Haru.
-alo. Haru?
- Nu. Mama lui. Tu cine esti si de ce esti scris "kai cu 3 inimioare?
-aa. Cred ca Haru încă nu va zis da?
-Ce să îmi zică?
-o să vin să vă explic dar puteti sa mil dați întâi pe Haru?
-sigur.
-Haru?
-da?
-cred ca va trebui să discutăm despre relația noastră cu mama ta.
-stiu.
- Sunt la tine in 10 minute.I-am închis apoi am pornit spre casă lui în timp ce le transmitem băieților că nu voi veni azi în parc. Cand am ajuns am batut la usa politicos apoi am asteptat. Mia deschis o femeie drăguță cred de vreo 31 de ani. Bruneta foarte frumoasă. Cu niste ochi de un căprui intens și cu puțin de auriu pe alocuri. Cu niste forme normale care nu ieșeau în evidență dar totusi avea ceva. E îmbrăcată într-o pereche de pantaloni rupti pe ici pe colo cu o cămașă rosie cu negru în carouri iar sus un tricou cu o trupă rock. Arată cool.
-Vă place trupă Metalica? Oh scuzatima sunt Kairo.
-Și tu îi stii.
-Cum sa nu. E o trupă minunata. Nu mia placut cand eram copil dar pe parcurs tata mă invatat sa simt acel gust al rock--ului.
-Mm interesant. Oh păi eu sunt Lucia. Mama lui Haru. Intră.
-Multumesc. Haru unde e?
-Imiediat vine. Pana atunci eu am să mă duc să pregătesc un suc de portocale.
-Bine.
L-am asteptat pe Haru în liniște. Peste câteva minute a apărut și el. Arată sexy și cute în același timp.AAm plecat în living împreună și am așteptați pe mama sa. Am vorbit putin despre trupă până am ajuns la subiectul "eu și Haru.
-Deci cand aveti de gand sa imi spuneti si mie despre relația voastră?
-Mama chiar îl plac...
-Inteleg dar stii ca te iubesc si iti vreau doar binele...sunt de acord cu relația voastră. Dar de cand sunteți împreună de cate ori ați facut o ai folosit prezervativ?
-Da doamna. Il iubesc si eu pe Haru și nu mas ierta dacă va păți ceva.
-Inteleg. Deci vrei sa rămâi peste noapte?
- Nu. As vrea sa va intreb daca îl puteți lăsa pe Haru la mine peste noapte?
-Sigur...Dar Haru am să îți spun o veste minunata cred?
-Ce e mama?
-Am intalnit un bărbat frumos. Dar nu cred că e singur dar mia dar numărul sau de telefon. E din acest oras dar mai la est.
-TE felicit. Dacă nu te superi as vrea sa imi iau hainele pe maine și cărțile.
-Cred ca ar trebui să îți iei mai multe haine. Nu te muți acolo dar nu cred că bunaciunea asta de băiat vă sta departe de tine prea mult.
-Bine mama.
A fost gata în 5 minute. L-am ajutat cu bagajele apoi am mers acasă la mine. Acolo vă fi ceva muuuuult mai minunat iar el nici nu se va aștepta la așa ceva.