Kai.pov
Mam trezit devreme și abia după ce mam dat jos din pat miam dat seama ca am dormit cu Haru. Am mers la baie miam făcut rutina apoi am mers în bucătărie unde miam făcut un ceai. Lam băut apoi lam așteptat pe Haru în bucătărie pe scaun. Lam auzit venind și mam întors la el. Arata asa cute. Sa așezat la masa și a început sa mănânce din clătite și sa bea cafea. După ce am mai stat de vorba neam gândit sa mergem în parc. Întâi am mers la mine acasă sa îmi iau mingea sa îl mai antrenez pe Haru. (SAU EL SA TE ÎNVEȚE PE TINE.) Când am ajuns acasă miam luat repede mingea și am mers în parc. Neam așezat pe un scaun sa ne odihnim.
Neam sculat și am mers pe terenul de baschet. Iam înmânat mingea lui și de aici a început totul.
A condus-o pana la mie apoi a dat sa dea la cos dar lam blocat. Nu știu cum dar tot a dat la cos. Cum e posibil. Am luat mingea și mam apropiat de el. Vreau sa dau la cos dar sare asa de sus ca îmi o ia apoi sare peste mine. Ba oameni e un pitic înalt. Când am obosit iar el a câștigat am mers acasă. Eram frânt asa ca am mers sus și am adormit.Haru.pov
Am făcut mâncare și mam dus sa îl chem pe Kai. Când am intrat în camera. Lam văzut adormit. Mam apropiat de el și iam sărutat pe frunte. Am simțit doua brate care ma înconjura apoi am fost tras în pat lângă el.
-Kai. Se răcește mâncarea.
-Trebuie sa te odihnești.
-Știu dar hai sa mâncăm apoi o sa dormim.
-Bine. Dar pentru a ma scula vreau un pupic.
-Doar unul.
-Aham.😆
Iam dat un sărut dar nenorocitul la făcut pasional apoi am ajuns sa fiu dezbrăcat sub el.
-Ai zis un sărut nu sex.
-Da dar nu am promis. Tre sa suporți consecințele.
-Bine.
A ranjit apoi mia atacat pielea cu dinții și săruturi. Doamne sa se termine mai repede. A scăpat ușor și repede de hainele lui apoi ma penetrat rapid fără stres. Am gemut de durere. A început sa se miște repede în interiorul meu asta ma făcea sa gem din ce în ce mai tare. După ce a terminat și a ejaculat a adormit peste mine. Lam învelit apoi am mers sa fac un dus. După ce am ieșit am mers și mam culcat pe canapeaua din living.