4

406 23 1
                                    

Haru.pov
Mam trezit și lam văzut pe Kairo lângă mine uitându-se la trupul meu firav. Lam clătinat puțin trezindul din transa. Sa întors și ma privit oarecum îngrijorat dar și fericit. Iam zâmbit apoi lam salutat.
-Neata.
-Hei. Cum te simți? Crezi ca poți merge.
-Pai, ești cel care mia furat virginitatea deci nu prea cred. Dar trebuie pentru ca vreau mâncare.
-Te pot ajuta cu ceva?
-Nu trebuie.
Mam ridicat cu greu din pat. Aveam o durere uriașă nu știu cum de mai trăiesc. Am plecat jos și mam apucat sa fac mâncare.
-Nu mai pot ma doare tot corpul.
Era sa cad jos dar ma prins ma pus pe un scaun dar e atât de tare. Nu pot sta pe el. Încercăm sa nu scot nici un sunet dar era în zadar. Am cantitate pana la urma. Sa întors la mine și ma privit îngrijorat.
-E totul ok?
-D-da. Nu nu e evident prea tare și asa ma doare rău dar acum e și mai rău.
-Bine.

Kairo.pov
Lam luat pe pitic în brate apoi mam așezat pe scaun cu mâncarea și cu el în poala mea. Lam întors cu fata la mine apoi am început sa îl hrănesc. E asa drăguț. După ce a terminat lam luat și am plecat sus în camera ca sa se schimbe.
-Ce vrei sa facem acum?
-Crezi ca o sa poți merge?
-Da. Dar unde mergem?
-Sa ne plimbam prin parc apoi sa ne uitam la un film cred?
-Mbine.
-Ești sigur?
-Mda?
-Ok dar.
Lam îmbrăcat apoi am ieșit afară. Pe scări a fost complicat deoarece a refuzat sa îl duc eu.

Haru.pov
Când neam pornit nu a fost nimic dar când am ajuns la scări muream. Ma durează atât de tare dar am refuzat sa ma ducă în spate. Pot sa merg și singur cred. Când am ajuns în parc neam plimbat pana am găsit o banca goala. Kairo sa așezat pe ea apoi ma luat și pe mine în brate și ma pus cu fata la el asa încât îl puteam vedea. Mia zâmbit cald iar eu ca un om recunoscător lam sărutat pe năsuc apoi mam uitat și eu la el. A roșit puțin apoi sia revenit.
-Așa vrei sa joci?
-Nu joc nimic.😉
-A da?
-Da.
-Sa înțeleg ca nici mâine nu vrei sa mergi.
-Nu fi asa rău. Plus ca vreau sa merg pana termin măcar anul acesta.
-Înțeleg. Dar săptămână asta nu scapi.😛😋.
-😱😢
-Bine scuze am glumit.
-😥. Sa nu ma mai sperii asa.
-Bine. Mai stam mult?
-Nu. Hai acasă. Am înghețată.
-Yaaay. Înghețată.
-Hahahaha. Parca ai fost un copil mic.
-Sa nu te pui cu mine și înghețata. Ok?
-Bine. Haide.
-Vin.
Am mers acasă apoi lam dus pana în bucătărie și lam așezat la masa apoi am mers la frigider. Am scos înghețata apoi am pus-o în fața lui Kairo.
-Sa îți pun și frișcă?
-Pe tine da.
-Perversule.
Am luat frișca apoi am pus-o pe masa iar Kairo a insfacato după a pus pe înghețată. Sia lut lingurița apoi a început sa mănânce. E asa drăguț. A mâncat atât de repede ca sa murdărit de frișcă pe nas. Mam ridicat de la masa mam pus în fata lui și iam lins vârful nasului.
-Cine e pervers acum?
-Mata. Normal ca eu o sa rămân cel mai pervers.
-OK.
Restul zilei a fost plictisitoare. Eu am adormit pe Kairo și nu lam lăsat sa plece. După a adormit și el lângă mine.

Basketball game  (yaoi)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum