*Pierwsze Spotkanie*
(T.I) obudził budzik ,który oznajmił porę wstania.(K.W) dziewczyna wstała niedbale z łóżka i ruszyła do łazienki po drodze biorąc wczoraj przygotowane ubrania.
Wzięła szybki prysznic by rozpocząć ostatni dzień Lata. Dziewczyna zawsze marzyła o dostaniu się do U.K liceum dla super Bohaterów. Nastolatka posiadała własną Indywidualność,która polegała na kontrolowaniu wody i zamieniane jej w lud w razie potrzeby. Po zrobieniu swojego,ubrała się w komplet, włosy zostawiła rozpuszczone. Wzięła Telefon i Szybko zbiegła do kuchni,gdzie znajdowała się jej ciocia,jej rodzice wyjechali gdzieś miesiąc temu. A przy stole siedziało rodzeństwo (K.O). ( Nie wiem czy macie siostrę czy Brata,czy w ogóle nie macie rodzeństwa ,ale i tak nie będą tu odgrywać większych ról~dop autorka.)
-hej ciociu.
-Siadaj skarbie.
-Nie ja już idę widzimy się później- powiedziała (T.I) i wzięła jabłko do ręki i wyszła.
Postanowiła pójść do Paru,zawsze był tam piękny spokój.
Nasza (I.T) szła wdychając świeże powietrze gdy nagle na kogoś wpadła .Odsunęła się trochę a owa postać się do niej odwróciła ,był to chłopak o blond włosach oraz czerwonych oczach był wyższy od niej o co najmniej 1,5 głowy.
-CO TY SE KURWA MYŚLISZ!!!!!-Zapytał a raczej wrzasnął
-Przepraszam......jaki problem-powiedziała to drugie trochę ciszej
-HĘ.....TO TWOJE PRZEPRASZAM NIC NIE ZMIENIA SUKO!
-MOŻESZ SIĘ NIE DRZEĆ NA CAŁY RYJ!!!-Nie wytrzymała
-NAJPIERW SIĘ NAUCZ CHODZIĆ TY DEBILKO BO JAK CI PRZYJEBIE TO ZOBACZYSZ!!!!!
-PFFFF......WIESZ CO....SPADAJ BLOND WŁOSA KSIĘŻNICZKO.
-CO ŻEŚ POWIEDZIAŁA TY MAŁA........
-NIE JESTEM MAŁA,MAŁA JEST TWOJA PAŁA JA JESTEM NISKA!!!!
Odwróciłaś się z zamiarem odejścia ale chłopak złapał cię z nadgarstek,i odwrócił w swoją stronę,miał na twarzy złośliwy uśmieszek. Puścił cie i powiedział.
-Bakugo Katsuki Idiotko
-(T.I) (T.N) Idioto
-JAK TY MNIE NAZW......
-Spokojnie żartowałam, do zobaczenia Bakugo.
YOU ARE READING
Scenariusze z Bakugo Katsukim / My Hero Academia :)
Short StoryScenariusze z Bakusiem :))))))) Ściąga : (T.I)- Twoje imię (T.N)-Twoje Nazwisko (K.W)- Kolor włosów (K.O)-Kolor oczu Miłego czytania: PS-Wolno Pisane oraz może być tu dużo nie przyjemnych słów i przekleństw , a zresztą chyba znacie Kacchana (...