13*

1K 36 14
                                    

* pierwszy dzień od kiedy jesteście parą*

Był to  "zwykły" dzień w szkole, trochę gadałaś z Bakugo na pierwszych przerwach ale po lanchu poszłaś do dziewczyn. Bakugo zachowywał się jak by nic sie nie zmieniło. Postanowiłaś z nim porozmawiać po lekcjach.

Kiedy chłopak pakował się do wyjścia z klasy podeszłaś do niego.

-Heja..

-czego?

-wpadniesz dziaiaj do mnie?

-spoko

-ok to o 17.00 pa!

Wyszłaś z klasy i ruszyłaś do domu. Dziwnie się czułas kiedy na ciebie nie krzyczał i nie wyzywał.

O 17.00*

Usłyszałas dzwonek do drzwi, nikogo dzisiaj nie było w domku więc śmiało mogłaś kogoś zaprosić. Poszłaś otworzyć drzwi.

-hej..

-ta.... Hej

Dałaś chłopakowi buziaka w policzek a ten się odsuną i wszedł do domu, a ty zamknęłaś drzwi.

-a ty co??

-co?

-coś nie tak??

-nie, czemu pytasz??

-emmm, kiedy cię pocałowałam, ty się odsunołes się odemnie.

-pff...

Usiadł na kanapie a ty nie wiedziałaś oco mu znowu chodzi.

-stało się coś??

-czego ty o demnie chcesz babo!!?

-tylko che wiedzieć, to co mówiłeś było wogóle prawdą??

Chłopak spioł się i przez chwilę nic nie mówił, a ty powoli traciłas cierpliwość... Zadawałaś sobie pytanie "On się mną cały czas bawił???"

- nie, mówiłem to szczerze...

Podszedł do twojej osoby, i delikatnie pocałował ciw w usta, co dla ciebie było dziwne bo zazwyczaj całował agresywnie.

-T.I kocham cię, po prostu nie jestem przyzwyczajony do.... Ehh....

-okazywania uczuć innych niż wściekłość??

-co to ma znaczyć głupia!!?

-czyli tak....

-.... Ta.....

-sopoko Kacchan, ja cię pomogę.

Przytuliłaś się  do niego, widziałaś jak się rumieni, było to zabawne. Zasmiałas się cichutko. Uniosłas głowę pokazując mu swój uśmiech.

-... J... Jestes głupia....

-wiem skarbie hihi...

Później siedzieliście do 23.00 i oglondaliscie jakiś film, przy tym się przytulając i co jakiś czas całując. 

----------------------------------

Dobra ludzie, sorki za brak rozdziałów ale nie mam pomysłów, chce bardziej rozbudować te scenariusze ale niestety brak mi pomysłów na tytuły i barak weny robią swoje....

Jak macie jakieś pomysły na następny rozdział piszcie śmiało w komentarzach, każda pomoc mi się przyda.

Ps: SORY ZA BŁĘDY XD

Scenariusze z Bakugo Katsukim / My Hero Academia :)Where stories live. Discover now