-Pocetak Kraja-

200 8 0
                                    

Seira: I Vi ste sudija?! Da sam ovde dovela kera bolje bi presudio!
-govorila sam dok me je obezbedjenje izvodilo iz sudnice.
Nakon sto su me izveli malo sam se smirila. Ne mogu da verujem da sam ovo uradila. Udariti sudiju? Zbog toga cu sigurno dobiti suspendiju ako ne i otkaz. Jun nece moci sam da izdrzava mene i Yoongija.
Ja sam Siera. Radim kao javni pravovobranioc, i nadam se da cu nastaviti time da se bavim jer stvarno volim taj posao, iako moze nekad da bude naporno. Zivim sa mojim muzem Junom, koji se bavi knjigovodstvom, i sinom Yoongijem koji ide u predskolsko i ima 6 godina. Zivimo normalno ali i srecno.
Kad sam izasla iz zgrade suda pozvala sam Juna da mu kazem sta se desilo i da dodje po mene. Telefon je krenuo da zvoni ali Jun se nije javljao. Prekinula sam i pozvala Taejina, mog starijeg brata koji zivi samo par kuca od nase.
Taejin: E Se? Sto zoves?
Seira: Hej... Mozes li da dodjes po mene? Imala sam los dan na poslu, plasim se da cu ako odem autobusom nekom tamo otkinuti glavu.
Taejin: Nema problema Se? Stizem za par minuta.
Seira: Ok. Vidimo se.
Prekinula sam vezu i cekala. Nakon par minuta Tae je dosao i usla sam u kola. Nekoliko minuta smo cutali, a onda je Taejin probio tisinu.
Taejin: Pa sta se to desilo pa si tako isfrustrirana?
Seira: Nisam isfrustrirana, samo razmisljam... Imala sam danas sudjenje. Znas pominjala sam ti, ona zena koja je u samo odbrani ubila muza, nasilje u porodici i tako to.
Tae: Da iii?
Seira: Sudija ju je osudio na 20 godina. Iako je to uradila da odbrani sebe i dete, sudija misli da je kriva u potpunosti i da mora da snosi punu kaznu.
Tae: I zbog toga si uzrujana.
Seira: Da, a iii.... Udarila sam sudiju nakon sudjenja jer sam se razbesnela.
Tae: To bre to je moja sestra! Znao sam da imas to u sebi, vidis ne moze se sve resiti recima.
Iako smo Taejin i ja u srodstvu nismo uopste slicni. On je tip osobe koja misli da se sve moze dokazati pesnicama a ja tip koji misli da se sve moze resiti razgovorom. Ali nemojte pogresno shvatiti Taejina, on nikada ne bi bio nasilan prema zenama ili deci.
Seira: Nije to za slavljenje, mozda zbog toga dobijem otkaz ili budem suspendovana. Jun nece moci sam da nas odrzava.
Taejin: Ej ne brini se, uvek imas bracu koji ce da cuva tvoja ledja. Ako ti bilo sta bude trebalo obrati mi se.
Seira: Hvala Tae...
Kada smo stigli do moje kuce pozvala sam Taea da udje da ostane na kafi. Usli smo u kuci i zatekli Yoongija i Juna zajedno u dnevnoj sobi kako spavaju na kaucu.

Sad mi je jasno zasto mi se Jun nije javljao na telefon

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sad mi je jasno zasto mi se Jun nije javljao na telefon. Pokazala sam Taeu prstom da bude tih i polako i tiho smo usli u kuhinju. Kuvala sam nam kafu, kad su se cule policijske sirene u blizini kvarta.
Seira: Sta je ovo?
Tae: Verovatno neka potera ponovo... Ima dosta kriminalaca i mafijasa u poslednje vreme na ulicama.
Skuvala sam nam kafu i seli smo za sto.
Seira: Pa kako je tebi i Lauri? Planiras li da je ozenis skoro?
Tae je pogledao u mene tuznim pogledom kad sam ga ovo pitala a zatim spustio glavu i pogledao u soljicu kafe. Samo sto je hteo da progovori neki glas koji je dolazio izvan kuce ga je prekinuo.
Xxx: Son June! Opkoljeni ste izadjite ovog trena ili cemo pucati!
Seira: Son Jun? Moj muz? Ko se sad sprda na nas racun?
Ustala sam od stola i krenula ka ulaznim vratima da vidim koji od prijatelja mog muza je napolju. Otvorila sam vrata i tamo nije bio nikakav Junov prijatelj.
Tamo je bila policijca, prava policija.
-----------------------------------------------------------

Nadam se da vam se svideo prvi deo. 🌻😺
Sledeci deo izlazi sutra, nadam se.
I nadam se da ce neko uopste ovo citati. 😅

Hard to PLAY? - m.yg - SugaWhere stories live. Discover now