-Gde Je On?-

69 7 0
                                    

Pogledala sam jos jednom u tog coveka u crnom. Nisam mogla reci zbog maske koju je nosio ali izgledao je mnogo kao Jun. Mozda to i jeste Jun?

Sklonila sam ruke sa usiju i konacno progovorila.

Seira: Ko... Ko si ti?

On je samo skrenuo pogled i upitao medicinsku sestru.

XXX: Jel ona dobro sad?
MS: Da.

Nakon toga on se okrenuo i izasao iz sobe. Sad sam sigurna da on nije Jun(inc da se ne zbunite, samo sam lupila ime Jun, ne mislim na Juna iz SVT), ima dublji glas od Juna.

Pogledala sam u sestru, ocima punim suza i upitala je drhtavim glasom.

Seira: Ka...Kako je... Yoongi?
MS: Izvinite ali ne znam ko je Yoongi.
Seira: Yoongi je moj sin! Gde je on?!
MS: Izvinite gospodjo ali nismo primili u bolnicu nikakvog decaka po imenu Yoongi.
Seira: Jeste li sigurni?!
MS: Pa... Da... Mislim da jesam.
Seira: Mislite?

Ustala sam sa kreveta i obula patike i krenula iz sobe.

MS: Gde idete?
Seira: Do policije. Moram da saznam gde mi je sin.
MS: Sacekajte ne mozete jos izaci, niste dovoljno odmorili...

Samo sam nastavila da hodam ignorisuci sve sto mi je medicinska sestra pricala. Izasla sam iz sobe i tamo zatekla onog coveka u crnom kako sedi na stolici samo sam ga ignorisala i krenula ka izlaznim vratima.
Pre nego sto sam izasla zaustavio me je doktor. Ona medicinska sestra ga je pozvala da me zaustavi pre nego sto odem.

Doktor: Gospodjo niste jos uvek u stanju da napustite bolnicu.
Seira: Moram da vidim gde mi je sin!

U tom trenutku nam je prisao misteriozni covek u crnom. Pogledao me je ponovo njegovim hladnim pogledom.

XXX: Kako Vam se zove sin?
Seira: Son Yoongi.
XXX: Da li zelite da se ja raspitam oko Vaseg deteta?
Seira: Zasto biste to uradili? - pitala sam sa sumnjom u glasu.
XXX: Zelite li ili ne?

Seira: .... [...]
______________________________________
Nadam se da vam se svideo ovaj deo. Izvinite sto ste malo duze cekali ali imala sam neke neizbezne obaveze oko skole poslednjih dana.

Izbacicu sledeci deo nadam se u petak uvece(tj u subotu oko 1 ili 2)😂

Hard to PLAY? - m.yg - SugaWhere stories live. Discover now