Pogledala sam ga u oci iako je on gledao u put ispred sebe.
Seira: Zasto me nisi ostavio i pobegao? Mogao si spasiti svoju glavu.
Suga: Koja je poenta? Jure tebe a ne mene. Mogao sam ostati tamo i ne bi me ni takli.
Seira: Kako to znas?
Suga: Pa nije pokusao ni da me napadne u samodbrani a tebe je hteo i da ubije. Plus imao je zmiju na ruci kao svi clanivi bande tvog... - u tad je prekinuo recenicu pre nego sto ju je zavrsio.
Seira: Mog? Sta?
Suga je samo cutao i trcao. Dosao je do ulice, pogledala sam preko njegovog ramena da vidim da nam je onaj covek idalje za petama.
Suga je pozvao jedan taksi koji je bio u prolazu. Taksi je stao i usli smo, tada je nesto puklo. Videli smo da je covek koji nas je jurio imao pistolj i pucao je u nas. Suga je vozacu brzo izbrbljao neku adresu, vozac je udario po gasu sto je pre mogao i ubrzo smo odmakli onom tipu.Suga je odahnuo sa olaksanjem.
Suga: Dobro si?
Seira: Da... Gde idemo sad?
Suga: Kod mene.
Seira: Kuci?!
Suga: Da, pa gde drugde?
Seira: Pa mozda da me ostavis mojoj kuci i da odes lepo svojim putem?
- suga me je popreko pogledao
U tom trenutku je auto se zaustavio. Suga je platio taksi i brzo smo izasli.Suga: Tvoja kuca je unistena i svuda su tragovi krvi, a i nesposobna si da se odbranis sama od ovih tipova.
-Krenuo je ka nekoj starijoj zgradi(ne staroj kao oronuloj ng staroj kao arhitektura i zgrada je stara ali se drzi zgrada.)Seira: Nesposobna?! Znas sta? Odoh ja svojim putem pa se vidimo, nadam se nikad.
Okrenula sam se i krenula suprotnim putem ali sam zastala cim sam stala na nesto. Bilo je to deo staklene flase piva, i sad je na tom delu bilo i krvi.
Seira: Auu! Ma divno!
Tad mi je Suga prisao i ponovo me podigao. Krenuo je koracati nazad ka onoj zgradi.
Seira: Spusti me! Ne verujem ti! - udarala sam ga po ramenu jako da me pusti i vrpoljila se sto sam vise mogla ali nista od toga.
Suga: Ne verujes mi? Zasto?
Seira: Pa prvo, "pomazes" mi a uopste me ne poznajes, ponasas se i izgledas sumnjivo, imam osecaj da imas neki skriveni motiv iza svega ovoga... Da li bi ti, da si na mom mestu, pustio da te neki stranac samo tako odnese u svoj stan?!-Suga je usao u zgradu i peo se uz stepenice.
Suga: Pa da sam na tvom mestu, pustio bih, jer je taj stranac veoma zgodan - nasmesio se.
Seira: Udata sam...
Suga: Nema to nikakve veze... - pogledala sam u njega iznenadjeno i zacutao je na trenutak i onda ponovo progovorio - I imam motiv ali nisam mislio da ga krijem od tebe, reci cu ti sve kad dodjemo u stan. Sve o tome sta se dogodilo tebi, tvom muzu, bratu i sinu.
______________________________________
Nadam se da vam se svideo deo. ✌️Ceo vikend nisam kuci a sledece nedelje je kraj tromesecja tako da moram da ucim. Ne ocekujte novi deo uskoro jer moram da se izborim sa ovim obavezama.
YOU ARE READING
Hard to PLAY? - m.yg - Suga
FanfictionPomislite da ste sve izgubili, brata, posao, novac, ljubav svog zivota i ono najgore, svoje dete. Ostao vam je samo zivot, prazan i hladan bez igde ikoga. Seira zna kakav je osecaj i zna za svaki problem koji treba da resi ali nema resenja. Tako izg...