-Osoba u crnom?-

80 8 0
                                    

Crnilo oko mene postaje sve svetlije. Otvaram oci. Ne nalazim se ispred unistenog doma moje porodice? Ruke mi nisu prekrivene hladnom krvi. Taj horor je bio verovatno samo los san. Ustajem iz kreveta i gledam oko sebe. Cek.... Ovo nije moja soba... Ovo je bolnicka soba?

Ruke su pocele da mi se tresu, zatim je i celo telo pocelo da mi drhti. Hladan znoj mi je prekrivao kozu.

To nije bio samo san?

Sama na pomisao da sam izgubila brata mi je razarala um. Ali idalje ne znam sta se desilo Yoongiju... Nadam se da je dobro. Ali sta ako nije, sta ako je....

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Sklupcala sam se u loptu dok sam sedela na krevetu i prekrila sam usi rukama, koje su se nenormalno tresle, pokusavajuci da zaustavim zle misli da dospeju do mog zdravog razuma, znajuci da je to nemoguce. Telo mi je drhtalo, a bolovi u grudima su postajali sve jaci i nepodnosljiviji. U tom trenutku u sobu je uletela medicinska sestra, a za njom i lik u crnom.
Medicinska sestra mi je prisla i obgrlila jednom rukom pokusavajuci da me smiri. Ali nije uspevalo. Pogledala sam u osobu u crnom. Pogledala sam ga u oci i prestala da drhtim. Te oci? Podsetio me je na mog muza. Na osobu koja mi sad najvise treba, da me zagrli i da zaboravim u trenutku sta se sve desilo.
Zasto je policija uopste dosla kod nas? Ne secam se. Sve mi izgleda kao da je u magli. Sta god da je, Jun to sigurno nije uradio. On nikada ne bi mogao nesto lose da uradi.

Pogledala sam jos jednom u tog coveka u crnom. Nisam mogla reci zbog maske koju je nosio ali izgledao je mnogo kao Jun. Mozda to i jeste Jun?

Sklonila sam ruke sa usiju i konacno progovorila.

Seira: Ko... Ko si ti?
______________________________________
Nadam se da vam se svideo ovaj deo. Sutra cu izbaciti novi(nadam se).

Da li vam se vise svidja kad su delovi ovako kratki ili vam se vise svidjaju oni dugacki od 900 reci? 😅

*M

Hard to PLAY? - m.yg - SugaWhere stories live. Discover now