Kad se vratio u sobu seo je pored mene i duboko udahnuo.
Suga: Trebao bih... - pricao je sporo i tiho tako da sam ga prekinula da bih ga ubrzala.
Seira: Da mi kazes sta se trenutno desava...Pogledao me je i u njegovom pogledu sam videla nesigurnost.
Suga: Iskreno, ne znam da od cega da pocnem.
Seira: Bilo bi lepo od pocetka...
Suga: Pocetak... - napravio je pauzu od par sekundi, izgledao je veoma tuzno. - Pocetak je od dana kad si upoznala Juna(to je Seirin muz, isk i ja koja pisem ovaj ff sam mu zaboravila ime a kamoli vi, tako da sam se vratila ba prvi deo da procitam kako se lik zove)...
Seira: O cemu ti to pricas?Samo sam ga bledo gledala, on je istog trena spustio pogled ka podu i stavio ruke na glavu, izgledao je veoma nervozno.
Suga: Ceo tvoj zivot je bila laz! O tome pricam, ali nisam siguran da li ovo uopste treba da ti govorim... Bices veoma uzrujana, mozda bi bilo bolje da ne znas nista i ostanes tu gde si dok ja sve sredim.
Seira: Hej... *sklonila sam mu ruke sa glave i on me je pogledao pravo u oci* Moras mi reci, moram znati na cemu sam,a i uostalom zasto bi ti resavao moje probleme?Samo sam ga gledala dok je ne pomicno cutao, u njegovim ocima se videlo da se u njegovoj glavi nalazio pravi haos. Od kako sam ga upoznala izgledao je uvek smireno, ali zasto bas sad izgleda ovoliko uzrujano. Prolazile su sekunde i trajale kao sat ali konacno je poceo da prica.
Suga: Seira... Jun nije ono sto ti mislis... Nije bio student kad ste se upoznali, niti se bavio knjigovodstvom nakon sto si se udala za njega. Sve vreme te je lagao... - govorio je sporo i tiho. - Njega ljudi znaju jos kao kralj podzemlja. Bavi se kriminalom a ne nekim papirima.
Nisam verovala sta cujem. Pomislila sam da me Suga samo zavitlava ali nije izgledao tako ali opet...
Seira: Salis se zar ne? Jun je oduvek bio dobra osoba, mora da se salis...
Suga: Ne... Zao mi je sto ti ovo govorim ali morala si znati... On je clan mafijaske bande "BlackSnake".... Zapravo ne samo clan vec i lider...
Seira: Mafija? Ne... Nemoguce, Suga ovo nije akcioni film. Reci mi istinu.
Suga me je gledao u oci a onda je izdahnuo. Uhvatio je i rukav svog duksa i zavrnuo ga, otkrivajuci istetoviranu zmiju na svojoj ruci oko zgloba...
Suga: Poznato? - pitao me je podigavsi jednu obrvu.
Seira: Jun ima slicnu na ruci.
Suga: ...
Seira:...
Suga: Da tako je... Jun ima istu, svaki clan ima zmiju oko zgloba, samo Jun ima zmiju sa krunom jer je lider logicno..."Znaci zato zmija?" - pomislila je Seira u sebi.
Seira: Ako je to istina... To znaci da si ti clan iste bande? Jun te je poslao da vodis racuna o meni? Zar ne? Znala sam da me nije samo tako ostavio.
Suga: Ne... Nije me poslao, i ja nisam clan mafije... Vise... Ali poslao je nekog drugog da se postara za tebe...
Seira: Huh? Koga?
Suga: *zacutao je na par trenutaka i pogledao me* Secas se onog lika iz bolnice?
Seira: Da... To se bukvalno dogodilo pre manje od pola sata kako se ne bih secala?
Suga: Taj covek je imao zmiju na ruci istu kao i ja. I prilicno sam siguran da nije neki izdajica jer ja sam jedina osoba koja je u istoriji ove bande uspela da izadje ziva iz nje...Nisam verovala u ono sto cujem... Jun? Zeli da ubije? Mene? Apsolutno nemoguce...
U tom trenutku Suga me je uhvatio za ruku...Suga: Seira, Jun te smatra kao opasnost za njegov identitet i njegovu bandu, i zbog toga zeli da izbrise tvoje ime sa lica Zemlje...
Seira: Ali nemoguce je... On mene voli zasto bi me ubio?
Suga: On tebe nikad nije voleo. Ni tebe ni Yoongija, vi ste mu bili samo maska... Ko bi posumnjao da je kriminalac mrsavi visoki lik koji ima zenu i dete, i pritom mu je zena advokat? Niko! Seira... On te je samo iskoriscavao sve ove godine...
Cutala sam... Nisam znala sta da kazem, koliko god moj mozak odbijao da prihvati cinjenicu da je Jun losa osoba ali Yoongi je imao pravo... Jun je uvek lagao vracao se kuci u modricama i sa izgovorima za njih, kako se povredio na poslu. Ali cime je on mogao da se povredi? Papirima?
Suga: Ali ne znam... Kako te je nasao? Nemoguce da je znao da si u bolnici, bar ne u toj bolnici. "Ho" bolnica je privatna bolnica u koju sam te ja licno odveo i pazio sam da me niko ne prati, izgleda da mi je nesto promaklo...
Seira: Ali zasto? Zasto si to uradio?
Suga: Sta?
Seira: Zasto si me spasao i odveo u bolnicu? Zasto ovo uopste radis?
Suga: Iskreno...To be continued...
BTW shotout to my friend, ima jako originalnu ideju. Check it out https://my.w.tt/DRtyCVbYfY ili pretrazite hashtag #got7 na wattpadu iako nije o got7 izlazi kao prvo rankirani ff, a naziv je ⱧłĐĐɆ₦ ⱤØ₴Ɇ₴ i radi se i BlackPink-u i Twice-u.
VOUS LISEZ
Hard to PLAY? - m.yg - Suga
FanfictionPomislite da ste sve izgubili, brata, posao, novac, ljubav svog zivota i ono najgore, svoje dete. Ostao vam je samo zivot, prazan i hladan bez igde ikoga. Seira zna kakav je osecaj i zna za svaki problem koji treba da resi ali nema resenja. Tako izg...