Suga: Pa da sam na tvom mestu, pustio bih, jer je taj stranac veoma zgodan - nasmesio se.
Seira: Udata sam...
Suga: Nema to nikakve veze... - pogledala sam u njega iznenadjeno i zacutao je na trenutak i onda ponovo progovorio - I imam motiv ali nisam mislio da ga krijem od tebe, reci cu ti sve kad dodjemo u stan. Sve o tome sta se dogodilo tebi, tvom muzu, bratu i sinu.
Samo sam cutala dok nismo dosli do njegovog stana i usli unutra. Rekla bih da je stan bio neuredan ali jedino sto je bilo u haosu je odeca na kaucu u dnevnoj sobi i na stolicama u trpezariji, ali stan je bio svakako mali, otprilike 40m³. Spustio me je na kauc u dnevnoj sobi i otisao u drugu prostoriju. Posle par trenutaka vratio se sa kutijom flastera, nekom krpom i bocicom alkohola. Samo sam ga pogledala cudno.
Seira: Sta ce ti to?
Suga: Zgazila si na nesto napolju. To se moze inficirati.
Dosao je kod mene i kleknuo na pod, podigao moju nogu i pogledao u ranu.
Suga: Pa dobra je ovo rana, stim da si samo zgazila na nesto ostro.
Uzeo je parce tkanine i sipao malo alkohola na nju. Pre nego sto je uspeo da je spusti na moju ranu uhvatila sam ga za ruku.
Seira: Daj mi to. Mogu i sama.
Suga: Siguran sam da mozes i sama ali ja bolje vidim gde treba da ocistim a ti... - izvukao je ruku iz moje i krenuo ponkvo da je stavlja na moju ranu- Budimo realni, nesto ces uspeti da zeznes.
Seira: Necu daj mi. - krenula sam da uhvatim njegovu ruku ponovo ali je izmakao ruku.
Suga: Prestani da se ponasas kao dete i pusti me da ti ocistim to.
Seira: Dobro...Spustila sam ruke pored sebe i samo gledala u Sugu koji mi je cistio ranu. Izgledao je kao da se previse trudi da bi ocistio samo malu ogrebotinu.
Seira: Sad se osecam nesposobno...
Suga: Znas li koliko me zanima? - pogledao me je pravo u oci i njegov izraz lica je bio nekako iznerviran.Kada je ocistio ranu spustio je parce tkanine na stocic i uzeo jedan veci flaster.
Seira: Da to nije malo veliko za malu ranu?
Suga: Ne. Cak nadam se da ce biti dovoljno da pokrije posekotine. Kao sto rekoh ti ne bi mogla da vidis lepo gde da ocistis.
Seira: Posekotine? Ima ih vise?
Suga: Pa da... Ipak nekome je palo na pamet da trci napolju bosa. - prevrnuo je ocima i ustao da vrati predmete koje je koristio.
Kad se vratio u sobu seo je pored mene i duboko udahnuo.Suga: Trebao bih... - pricao je sporo i tiho tako da sam ga prekinula da bih ga ubrzala.
Seira: Da mi kazes sta se trenutno desava...Pogledao me je i u njegovom pogledu sam videla nesigurnost.
______________________________________
Haj pipl! Izvinite zbog ovolikog zakasnjenja nisam imala vremena ovih dana da napisem deo. Nadam se da cu narednih dana biti redovnija i da necu izbacivati ovako kad mi se oce. Jos jednom se izvinjavam i nadam se da vam se deo svideo.
YOU ARE READING
Hard to PLAY? - m.yg - Suga
FanfictionPomislite da ste sve izgubili, brata, posao, novac, ljubav svog zivota i ono najgore, svoje dete. Ostao vam je samo zivot, prazan i hladan bez igde ikoga. Seira zna kakav je osecaj i zna za svaki problem koji treba da resi ali nema resenja. Tako izg...