- Zasto mene? -

75 6 0
                                    

Kad sam konacno otvorila oci i potpuno se probudila videla sam Sugu kako gusi doktora i dere se na njega.

Suga: STA MISLIS DA RADIS?!

Ustala sam iz kreveta cim sam shvatila sta se desava. Pokusala sam da odvojim od doktora ali neuspesno. Mada i taj doktor je nosio crnu masku da sakrije lice cak iako je bio u sobi osobe koja nije bila bolesna, bar ne fizicki.

Seira: Suga! Prestani povredices ga!

Uspela sam da odvojim Sugu od doktora na kratko, onda ga je opet uhvatio za kragu, ali ovaj put samo jednom rukom i ne toliko agresivno, kao da je samo zeleo da ga drzi na distanci.

Suga: Ko te je poslao?! - obratio se doktoru ali ovaj je samo cutao.

Seira: Sta se ovde desava?

Suga je okrenuo glavu ka meni i rekao:

Suga: Ovaj tip je krenuo da ti ubrizga neku tecnost u telo, iako ti doktori nista nisu prepisali od inekcija ili lekova.

U tom trenutku je taj lik krenuo rukom rukom na mene, a u ruci je drzao spric sa iglom. Koliko se brzo to odvilo uspela sam samo da zatvorim oci i cekam da me izbode. Zatvorila sam oci i cekala ali nista se nije desilo. Otvorila sam oci i videla Sugu koji drzi ruku onom coveku, cutnuo ga je u potkolenicu i on je pao.
Suga me je uhvatio za ruku i zajedno smo istrcali iz bolnicke sobe.

Suga: Ne verujem nikome ovde, moramo da odemo odavde.

Trcali smo ka izlazu iz bolnice. Ja se nisam ni obula pre nego sto smo istrcali iz sobe tako da sam na izlasku iz bolnice zgazila na nesto i jako je zabolelo i ispustila sam tih jauk ali Suga me je ipak cuo. Pogledao je moja stopala (kako ovo svuci rtd ja nmg) a zatim u mene.

Suga: Popni mi se na ledja ponecu te.

Seira: Sta?

Suga: Uh... Nemam vremena za ovo.

Seira: Za sta?

Uhvatio me je, podigao i poceo ponovo da trci

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

Uhvatio me je, podigao i poceo ponovo da trci. Htela sam da se bunim i da mu kazem da me spusti, ali kad sam videla, preko Suginog ramena, da onaj covek juri, shvatila sam da je bolje ovako. Ali zasto on uopste pokusava da spase mene umesto njega samog?
Pogledala sam ga u oci iako je on gledao u put ispred sebe.

Seira: Zasto me nisi ostavio i pobegao? Mogao si spasiti svoju glavu.
Suga: Koja je poenta? Jure tebe a ne mene. Mogao sam ostati tamo i ne bi me ni takli.
Seira: Kako to znas?

Zasto bi neko hteo meni da naudi?
______________________________________
Evo jos jednog dosadnog dela. Nadam se da nisam mnogo smorila i da vam se svideo. 😅

Hard to PLAY? - m.yg - SugaOnde histórias criam vida. Descubra agora