Seira: June? Ti si? - u tom trenutku sam pocela da placem i sve emocije od malo pre ponovo su se vratile- Da li je Yoongi sa tobom? Molim te mi reci da jeste. June? Jesi li tu? - pricala sam kroz plac.
Par trenutaka nije bilo odgovora sa druge strane telefonskog razgovora ali onda odjednom veza se prekinula.
Prvih par sekundi bila sam u cudjenju, a onda mi je kroz glavu prosao milion i jedan tragicni scenario o kojima nisam ni zelela da razmisljam.
Vratila sam medicinskoj sestri telefon.Seira: Mozete li izaci sada? Zelela bih da budem sama sad.
MS: Da ali vraticu se za nekih sat vremena da odradimo kontrolu, ako prodjete mocicete da izadjete iz bolnice.
Seira: Da sta god.Nakon toga medicinska sestra je napustila sobu i otisla u svom pravcu. Ja sam legla na krevet i prekrila se prekrivacem preko glave. Pocela sam da placem jer sam bila toliko zbunjena.
Policiji je bilo naredjeno od strane predsednika da ubiju Juna jer je navodno ubio njegovu zenu. Ali Jun nema nikakav motiv da uradi tako nesto, niti je u stanju da uradi tako nesto. I kako moze policija moze nesto tako da uradi bez naloga i dokaza da je Jun ubio nekoga. Bila sam zbunjena toliko, nisam znala sta mi se desava a jos i na pomisao da je Taejin mrtav srce mi se slama.
Plakala sam toliko da me je sve bolelo, glava, grudi, stomak, noge, a ruke su mi se tresle kao nenormalne. Plakala sam i plakala sve dok od umora nisam zaspala.-Nakon male dremke-
Otvaram oci polako, iako mi vid idalje nije bio izostren videla sam dve siluete pored mog kreveta, jednu belu a drugu crnu. Kako mi se vid izostravao pocinjala sam da vidim dva muskarca. Onaj u crnom je drzao ovog u belom za kragnu i prislanjao ga uz zid.
Kad sam konacno otvorila oci i potpuno se probudila videla sam Sugu kako gusi doktora i dere se na njega.Suga: STA MISLIS DA RADIS?!
Ustala sam iz kreveta cim sam shvatila sta se desava. Pokusala sam da odvojim od doktora ali neuspesno. Mada i taj doktor je nosio crnu masku da sakrije lice cak iako je bio u sobi osobe koja nije bila bolesna, bar ne fizicki.
Seira: Suga! Prestani povredices ga!
[...]
______________________________________
Evo ovo sranje krece da bude malo zanimljivije. 😂
Nadam se da vam se svideo deo. Nadam se da cu uskoro izbaciti jos jedan deo a ne ovako da cekate godinama.
Pre sam izbacivala delove od po 900 i vise reci(bilo je jako naporno pisati), ali ovakvi delovi od 300 do 500 reci su laksi i da se napisu i procitaju. 😅
KAMU SEDANG MEMBACA
Hard to PLAY? - m.yg - Suga
Fiksi PenggemarPomislite da ste sve izgubili, brata, posao, novac, ljubav svog zivota i ono najgore, svoje dete. Ostao vam je samo zivot, prazan i hladan bez igde ikoga. Seira zna kakav je osecaj i zna za svaki problem koji treba da resi ali nema resenja. Tako izg...