Beşinci Bölüm~

358 19 0
                                    

Ali kızın odasının önünde öylece bekliyordu. O olduğuna emindi. Yıllardır hasretini çektiği çocukluk aşkının olduğuna çok emindi. Gülüşü, kokusu.. Ali ye huzur veriyordu sanki. Odasına girdi kıyafetlerini çıkarıp sıcak duşun altına girdi. Sıcak duşun rahatlığını vücudunda hissetti.

Yarın için çok güzel planları vardı. Onu çocukluğunun mahallesine Ömür Mahallesi ne götürecekti. Eğer o kız biricik aşkı Sedef'se duvardaki yazıyı hatırlardı. Zaten Ömür mahallesinde karşılaşmamışlar mıydı? Evet kesinlikle emindi. O kız Sedef'ti.

Dün gece Sedef'in attığı kahkalar kulaklarında çınladı. Yüzünde masum bir  gülümseme oluştu Ali nin. Merdivenlerden çıkarken onu kucagına aldığı anı canlandırdı gözünde. Çok güzel gülüyordu. Ali ellerini saçlarına götürdü. Yine utanmıştı. O kız aklına geldiği her an kalbi hızlı hızlı çarpıyor ve çok utanıyordu. Saatine baktı. Ondan ayrılalı daha yarım saat olmuştu. Ama şimdiden çok özlemişti. Odasına gitmeyi düşündü. Ama bu kararından çabuk vazgeçti çünkü kız yorgundu. Biraz dinlenmesi gerekiyordu.

Ali telefonunu aldı. Annesini arayacaktı. Eskişehirde olduğunu haber verecekti.

-Annemm..

-Oğlum? Nerelerdesin sen? Kaç haftadır aramaz oldun. Merak ettim seni.

-Ben iyiyim Zümrüt Sultan. sen nasılsın? İlaçlarını kullanmayı unutma ha. Annem ben Eskişehire geldim. en kısa zamanda geleceğim yanına.  Ama biraz işlerim var. Bir kaç gün sonra yanına uğrarım.

-Aman oğlum ne işi? Özledim seni. Anacığından daha mühim iş mi olur?

-Sana çok özel birini daha getirecegim anacım. Şimdi kapatmam lazım.  Ararım tekrar.

Ali annesine düşkün biriydi. Babasının ölümünden sonra ona dahada çok bağlanmıştı. Zümrüt Hanım iki oğluna da elinden gelen her şeyi yapmıştı. onları okuyup meslek sahibi yaptırmıştı.

Ali yatagına girdi. Uyumak için çok erken bir saat olmasına ragmen gözlerini kapattı. Yarın erken kalkması gerecekti çünkü çocukluk aşkına kavuşacak ona kim olduğunu söyleyecekti. Bunun hayali bile Ali ye mutluluk veriyordu..

BENİMLE YAN~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin