HARİKA BİR FİLM

118 86 9
                                    

İkizler bodrumdan çıktıktan sonra annelerinden izin alıp bisikletlerine binmek üzere dışarı çıktılar. İkizler bisikletlerini almak için garaja yöneldiler. Efe" Sence büyük annem neden kilere kimsenin girmesine izin vermiyor? Bence bu kiler yüzünden evdeki herkesin kalbini kırıyor. Geçen yaz annem bodruma turşu almaya indi diye kıyameti koparttı. Ece " Haklısın bencede başta önemsemiyorduk fakat örgüsünün ilmeklerini kaçırmamıza bile bu kadar kızmıyor" diyerek bisikletinin kaskını kafasına bağladı. Efe de aynısını yaptıktan sonra ikisi birden bisikletlerine atlayıp parkın yolunu tuttular.

Parka vardıklarında çok kişi yoktu. Biraz bisiklet sürdüler hava erken kararmıştı, yağmur yağacak gibiydi. Efe " Bence bu kadar yeter. Eve geri dönelim. Sonuçta yaz tatilindeyiz günler çuvala girmedi ya." Ece " Bencede eve gidelim, zaten üşüdüm yarın belki yine geliriz." dedi

Çocuklar yaz tatiline gireli üç gün olmuştu. İkiside 7. sınıfı "Takdir" ve "Onur Belgesi" ile bitirmişlerdi. Derslerine oldukça önem veriyorlardı. Anneleri Sevim ve babaları Ersin ikizlerin derslerini takip ederlerdi. Ayrıca öğretmenleri onlardan oldukça memnundu.

İkizler bahçeye girdiklerinde kedileri Mıncık top oynuyordu. Garaja bisikletlerini koydular. Yağmur yağmaya başlamıştı. Mıncık 'ı da alıp eve girdiler. Anneleri akşam yemeğini hazırlıyordu. Büyük anne ise ortalıkta görünmüyordu. Acaba neredeydi? Babaları da gazete okuyordu. İkizler de annelerine sofrayı kurması için yardım etmeye başladılar. Yemek hazır olunca bütün aile bir bir topladılar. Bu sefer neyseki yemekte köfte ve mercimek çorbası vardı. İkizler bu defa sıkıntı yaşamadılar. Yemeklerini sessiz ve hızlıca yediler. Sonra hep beraber sofrayı kaldırdılar.

Televizyonda film izleyeceklerdi. Bütün aile toplanmış, hangi filmi izleyeceklerini tartışıyorlardı. Herkes farklı bir film izlemek istiyordu. İkizler macera filmi izlemek istiyordu.Anneleri Sevim romantik bir film istiyordu. Babaları Ersin ise komedi tarzında bir film istiyordu. Büyük anne de "Ne açarsanız açın ama kısık sesle açın ben kafamı dinleyip örgü öreceğim. Zaten ikizler beni yeterince yoruyorlar bari şimdi kafamı dinleyeyim." Diyerek en rahat koltuklardan birine oturup eline örgüsünü aldı.

Oy çokluğuyla ikizlerin dediği macera filmi izlenecekti. Filmin ismi "Yer Altındaki Gizem" di. Filmi izlemeden ikizler heyecanlanmıştı bile. Tam film başlayacakken anneleri Sevim filmi durdurup "Mısır patlatmadan olmaz "dedi. Efe " Anne yaaa! Şunu önceden patlatsaydın yaa!"diyerek kumandayı eline aldı. Anneleri Sevim zaten istediği film olmadığı için üzgündü. "Biraz heyecanlansınlar."deyip mutfağa yöneldi.

Anneleri 15 dakika sonra patlamış mısırlarla oturma odasına gelmişti. Filmi sonunda başlamışlardı. Film neredeyse soluksuz izlenmişti. Yeraltında kaybolan ikizlerin oradan kurtulmak için yaptıklarını anlatıyordu. Film 3 saat sürmüştü. Film bittikten sonra ikizler odalarına çıktılar. Artık yatma saati çoktan gelmişti. Anneleri kızmadan hemen uykuya dalmaları gerekiyordu. Efe" İyi geceler " dedi. Ece " Sana da iyi geceler,ama film harikaydı değil mi? " Efe " Bence de film müthişti. Arada böyle filmler izleyince çok iyi oluyor." Dedi ve gece boyunca nefes almadan uyudular.

İkinci kitaba ASTRONOT_1907 hesabından ulaşabilirsiniz!

1# KİLERDEKİ GİZEMLİ MACERA (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin