EĞLENCELİ BİR GÜN

103 85 18
                                    

Tüm gece rahat bir uyku çeken çocuklar, uyandıktan sonra hazırlanıp hızlıca aşağıya indiler. Arda" Umarım annemler Ankara'dan dönmeden beni kilere götüreceksinizdir."
Ece"Tabii ki götüreceğiz ama şu çeneni biraz kapalı tut." diyerek Arda'ya kızmıştı. Çünkü büyükanne vardı ve konuşulanları rahatlıkla duyabilirdi ama neyse ki büyükannenin kulaklarında biraz problem vardı.

Kahvaltıyı hep beraber hazırladılar. Kahvaltıda Ersin"Çocuklar, bugün benim tatil günüm yani işe gitmeyeceğim. Hep birlikte lunaparka gitsek nasıl olur? Hem istediğinize bu seferliğine binebilirsiniz." dedi ve tabağındaki omleti kesmeye başladı.

Çocuklar çok mutlu olmuştu. Efe"Olleyyy!" diyerek babasının önerisini kabul ettiğini belirtmişti. Arda" Harikasın dayıcığım" dedi ve mutluluktan uçmaya başladı. Ece"Yuppii!" demişti. Annesi bir türlü gondola ve çekice bindirmiyordu. E annesi de evde olmadığına göre binebilirdi.

"Bu çocuklar için iyi olur. Hem ben de biraz kafa dinlerim." diyen büyükanne çok keyiflenmişti. Kahvaltıdan sonra çocuklar ve Ersin hazırlanmaya başladılar. Ansızın telefon çaldı ev telefonunu açan Ece" Buyurun" diyerek kimin aradığını anlamaya çalışıyordu.

Arayan kişi" Merhaba Ece. Ben Ayla halan. İşimiz 1 ay daha uzadı. Yani bir sakıncası olmazsa eğer Arda sizde 1 ay daha kalabilir mi?" dedi. Ece" Harikasın halacığım görüşürüz Kerem enişteme selam söyler misin?"
"Tabii ki söylerim. Görüşürüz tatlım sende herkese selam söyle öpüyorum. Yaramazlık yapmayın tamam mı?" Ece" Yok halacığım yapmıyoruz kapatıyorum hoşçakalın." dedi ve kapattı.
Ece bu mutlu haberi Efe ve Arda'ya da söyledi. Çocuklar bu habere çok sevinmişti.

Herkes arabaya bindiğinde neredeyse öğlen olmuştu. Büyükanne hem dinlenmek istediğini hem de pazara gideceğini söyleyerek evde kalmıştı. Tabii çocuklar onun asıl amacını biliyordu.

Yolculuk çok uzun sürmemişti. Lunaparkta sadece 2 kişi vardı. Efe" Baba, zaten lunaparkta neredeyse hiç kimse yok. Bence sinemaya gidelim." diyerek sinema girişini gösterdi. Arda ve Ece de Ersin'e yalvaran gözlerle bakıyordu. Ersin"Tamam o zaman." dedi ve sinema kapısına doğru yürümeye başladılar.

Çocuklar çok mutlu olmuştu. Sinemada en güzel film"Karanlık Geçit" 'di. Bu filmin içeriği hepsinin hoşuna gitmişti. Korku filmini ilk defa sinemada izleyeceklerdi. Biletleri aldılar ama filmin başlamasına 2 saat vardı. Bu yüzden mağazaları dolaşmaya karar verdiler.

Ece her gördüğünü beğeniyor,denemek istiyordu. En sonunda gördüğü bir ceket, etek, şort ve tişörtü seçti. Efe de her kıyafetinin renginin mavi olması özen göstererek; şapka, pantolon, şort ve tişört beğendi. Arda da Efe'nin aldıklarının aynısını aldı. Bir tek Ersin kalmıştı. O da kendine pantolon ve gömlek aldı.

Böylelikle 1 saat içerisinde alışverişlerini tamamladılar. Ece ve Efe tabletleri için kılıf da aldılar. Arda da bir futbol topu almasını istedi dayısından. Ersin, çocukların her istediklerini aldı.

Artık sinema zamanı gelmişti. Sinema salonuna vardıklarında, biletlerinde ki numaralara bakarak ortalarda bir yere oturdular. Sinema çok büyüktü ama filmi izlemek için çok da kişi gelmemişti. Sonunda film başladı. Film boyu Efe ve Arda konuşup durdular. Ersin de filmden sıkılmıştı. Oysa Ece'ye göre film müthişti.

Eve geldiklerinde hepsi çok yorulmuştu. Aldıkları eşyaları yerleştirdiler. Akşam yemeğinde büyükanne ve Ece'nin zorda olsa yaptıkları fırında tavuk vardı ve yemeğin tadı hiç de fena değildi. Yemekten sonra çocuklar odalarına çıktılar. Artık kilere gitmek için planlara başlamaları gerekiyordu.

İkinci kitaba ASTRONOT_1907 hesabından ulaşabilirsiniz!

1# KİLERDEKİ GİZEMLİ MACERA (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin