Üçlü salona inmişti. Ece hemen televizyonu açtı. TRT 1'de "Aileler Yarışıyor" vardı. İkizler ve Arda Aileler Yarışıyor'a bayılıyorlardı. Ama ne yazık yarışmanın sonuna yetişmişlerdi. Ece" Üfff bitti işte!"dedi. Arda"N'apalım sonuna yetişmişiz."
Efe"Resim mi yapsak acaba?" Ece ve Arda "Olurrr" diyerek Efe'yi onayladılar. Efe" Yeniden odamıza gidiyoruz o zaman."Üçlü yeniden odadaydı. Resim defterlerini çıkardılar. Arda'ya da defterlerinden kağıt kopardılar.
Arda uzay resmi yapmaya karar verdi. Ece ise gökkuşağı resmi çizmeye başladı. Efe her zamanki gibi araba resmi çizecekti. Yaklaşık 1 saat sonra resimlerini bitirdiler. Efe'nin resmi hariç diğerlerinin ki güzeldi. Akşam yemeğine daha 3 saat vardı. Bahçede oyun oynamaya karar verdiler. Ama ne oynayacaklarını bilmiyorlardı.
Birden Arda"El arabasına binip birbirimizi sürelim mi?" dedi. Bu fikri herkes kabul edince garajdan el arabasını alıp temizlediler. Temizledikten sonra Ece"Ben kızım, kızlara öncelik lütfen!" diyerek el arabasının içine atlayı verdi. Efe ve Arda da kabul edip el arabasını sürmeye başladılar. Bahçe kapısının önündeki yokuşta süreceklerdi.
Yokuştan aşağı kayan Ece"Vuuu!" diye bağırıyordu. Birden Arda ve Efe arabayı tutamadılar ve araba ellerinin arasından kayıverdi. Ece" Tutun beniii!" diyerek korkudan çığlık atmaya başladı. Efe ile Arda arkadan koşuyorlardı ama bir türlü yetişemediler. Yokuş sonunda Ece'yi (Sağ olsun!) direk durdurdu. Araba ters dönmüştü. Ece arabanın altından yardım istiyordu"Yardımmm! Ölüyorumm!" araba ters döndüğü için Ece arabanın altında kalmıştı. Efe yanına gelip Ece'yi çıkartmaya çalışıyordu. Arda da yardım edince Ece kurtuldu.
Ece sinirle bağırmaya başladı"N'apıyorsunuz siz? Neden arabayı bıraktınız? Ya üstünden araba geçseydide ölseydim." Arda" Bilerek yapmadık. Araba elimizden kaydı." Efe gülerek"Ama çok komikti." Sesini incelterek"İmdat, imdat diye bağırıyordun." dedi ve kahkahalarla gülmeye başladı. Ece ise daha çok sinirlenmişti. Ece Efe'nin koluna bir yumruk savurdu. Efe" Yaaa kolumm."diye inledi. O yumruğu gören Arda ise çoktan tüymüştü.
Eve geldiklerinde akşam olmuştu bile. Ece ikisine de küsmüştü. Büyükanne her zaman yaptığı domates çorbasının yapmıştı.(Çocuklar kesin zehirlenerek ;) ) çocuklar yüzlerini buruşturdular.
Ersin'in ise onlara güzel bir sürprizi vardı. Ersin çocuklara" Çocuklar, Bugün akşam yemeğini ben hazırlayacağım." dedi. Çocuklar bu fikri çok beğenmişlerdi.
Ersin mutfağa girdi. Ne yapsam diye bir süre düşündükten sonra köfte patates yapmaya karar verdi. Ersin karar verdiği köfte patatesi yapmaya koyuldu. Mutfaktan şangırtılar geliyordu sanki içerde yemek değil de uzay gemisi yapıyordu Ersin.
1-2 saat sonunda yemek hazır hale gelmişti. Ersin, elinde güzel görünen bir tepsi ile mutfaktan çıktı. Köftelerin bazıları yansada çok lezzetliydiler. Yemek bitti ve sofrayı kaldırdılar.
Çocuklar odalarına çıkmışlardı. Arda sitemkar bir şekilde" Yaaa artık kilerin gizemini çözmeliyiz. Çok uzadı bu iş." Ece" Bence de Arda haklı."
Efe" Bence bu gece bir daha gidelim." dedi.Gece operasyonu için hazırlık yapmışlardı. Gece 11 olunca bodruma indiler. Saksının içinden kilerin anahtarını aldılar. Efe kilerin kapısını açtı. Yine tünel boyu ilerlediler. Aynı taşın arkasına sessizce saklandılar. Ama bu sefer" Beyaz Önlüklüler" yoktu. Arda" Beyaz Önlüklüler nerede acaba?"
Efe" Bence o pis saçlarından sonra banyo yapmaya gitmişlerdir." dedi ve güldü. Az sonra büyükanne makinenin yanına geldi. Makinenin düğmesine basıp geri çekildi. Makine gürültüyle çalışmaya başladı. Büyükanne makinenin içine girdi. 3 dakika sonra kayboldu. Çocuklar birbirlerine şaşkınlıkla baktılar böyle bir şey hiç beklemiyorlardı."
Acaba büyükanne nereye gitmişti?
İkinci kitaba ASTRONOT_1907 hesabından ulaşabilirsiniz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
1# KİLERDEKİ GİZEMLİ MACERA (TAMAMLANDI)
AdventureBasit sıradan bir büyük anne ilkokul mezunu , hergün örgü ören ama diğer büyük annelerden büyük bir farkı var: KİLERDE BİR ŞEY SAKLAYAN 😮😮😮