Capitolul 4

231 14 0
                                    

O altă zi ...
Ma trezesc cu greu din pat . Imi fac rapid rutina zilnică si cobor scările ajungând în sufragerie .
Aud o voce cunoscută venind din bucătărie. Ma îndrept leneșă, cand o vad pe Maia făcând micul de jun
-Mama ce bine am dormit ! incercam sa gasesc un mod de a incepe convorbirea cu ea . Cea ce e cam greu .
- Mhm... Cred si eu ai dormit neintoarsa . Ciudat pentu tine .
- Da , da ! Pf...
- Cum sunt băieții?
- Mmm... drăguți. De treaba . Chiar sper sa ne intelegem
- Cum ii cheama ?
- Serios Maia . Chiar dacă iti spun sigur nu ii cunosti, nu inteleg rostul ?!
- Doar spune-mi !
- Of... Namjoon , Jin , Suga , J-hope, Tae sau V , Jungkook si Jimin . Mulțumită?
- Stai . Ai spus Jimin ?
- Da ? Care e treaba ?
- E un tip blond , mai înalt cu un cap ca tine , si cu o voce super cute ?
- Da . Da el e ! Il cunosti ?
- Părinții lui sunt prieteni buni cu parintii noștri . Nu-l mai stii pe tipul ăla grăsuț ?
- Urâțenia aia ? Imposibil !!!
- Eee... Sa stii ca " Urâțenia aia " e unul din cei mai frumoși baieti din Seul . Uită-te pe revista celor mai frumoși baieti din Seul 2018
- Cum e posibil sa fie Jimin cel de acum ?
- Simplu , a ținut o dietă super stricta . Nu ai vazut revista ?
- Ce revista ?
- Doamne !! Stiu ca esti timidă, dar frate , nici pe internet nu intri ?
- Am avut de invatat .
- Încă asculți de părinți?! Fată, ai 20 de ani
- Și?
- Și... E varsta la care treuie sa ai un iubit . Pariez ca nici primul sărut nu l-ai avut !
- De unde stii ?!
- Se vede . Părinții tăi doar pe mine si copii celorlalți membrii ai afacerii aveau voie să vorbească cu tine !
- Nu e asa !
- Aha ... Sunt sigura !
Eram sătulă de certurile ei fara rost . Asa făcea de fiecare dată când se certa cu Illias .
- Ah ... Acum o sa întârzii la munca . Macar eu lucrez si nu imi petrec timpul cu iubitul !

Si cu ultimele cuvinte am parasit bucătăria fara sa mănânc ceva .
M-am îmbrăcat repede in ceva comod si am luat autobuzul

Ajunsă în clădire in aduc aminte indicatiile primite si iau liftul pana la etajul 3 si de acolo pe hol pana am ajuns in fata usii cu numărul 11. Am deschis ușa si înăuntru Jimin si V .
- Elly!!! imi sare V de gât. 
  Mi-ai lipsit mult !
Si cu asta ma ia in brate . Jimin avand ochii ațintiți pe mine . Pe usa intra si ceilalti . Degeaba incercam sa scap de V . Parca era lipit de mine .
- Tea !!! Usor ! Lasa fata sa respire ! Scuze ca am intarziat . Dacă cineva nu zicea sa luam si cornulețe  ,acum eram demult aici . Nu-i asa Jungkook? spune Jin cu subînțeles
- Aha ... Da Jin !
- Băieți ... Elly e aici pentru altceva . Va rog , terminati ! 
- Bine Jimin . Scuze !
- Lui ii spui scuze  , dar cand  faci o prostie si iti spun incepi sa urli .
- Dar tu ! Parca ai fii mai breaz .
- Macar Eu recunosc cand gresesc .
- Băieți.  Gata . Voi nu înțelegeți? Ce limba vorbesc ?
*Wow ce atitudine ! Jimin ma uimești!*
- Okay .
- Și Elly tu ce mai faci ? imi spune Jungkook cu un zâmbet dulce
- B-bine...
- Mhm...
- H-hai sa repetam .

------------------------------------------------------

Am terminat programul si ploua groaznic. Bag mana in buzunarul blugilor pe care îi purtam pentru a scoate telefonul sa o sun pe Maia , cand cineva ma ia de mana . Cand ridic privirea tot ce am putut vedea au fost niste ochii negrii superbi . Abia după mi-am dat seama ca e Jimin .
- Pot sa te însoțesc?
- D-da.
Ambi ne uitam la mâinile noastre cea ce ma incomoda , dar nu am zis nimic . Si-a tras mana din a mea , desfacand o umbrela rosie , prinzandu-ma iar de mana .
Simteam ca ma topesc . Muream . Efectiv muream . Nu am scos nici un sunet .
- Și unde stai ?
- De ce te-ar interesa ?
- Ăm ... Păi m-am oferit sa te duc acasa . Dar nu sunt cititor de minti .
- Ah ... Da! Scuze ! Strada Hang , bloc 3 , numărul 5
- Stai la bloc !
- Mhm ... Da.  Oricum vreau sa ma mut. 
- Mhm ...

Nici nu stiam ce sa mai zic . Ma gandeam la mâinile noastre impreuna . Era dragut ? Nici nu stiu ce sa fac .
- Am ajuns .
- Ce ?
- Esti in fata blocului tau
- Aaa... Da .Mersi !
Stăteam si ne uitam unul la altul . Se apropie de mine .
*Asta mi-a fost . Stai acolo ! Ah !!! Iti voi da in cap !*
Din fericire a fost un simplu sărut de obraz .
- S-a oprit si ploaia ! Deci cred ca ne vedem maine nu ?
- D-da ! Pa Jimin !
- Pa pa !
Ce frumos zâmbește!
Intru in bloc . In casa nimic . Vreau sa o sun pe Maia . Dar vad un bilet de la ea pe măsuță de cafea .

Elly , părinții mei au venit acasa . Am plecat la ei pentru o saptamana . Scuze pentru cearta de azi dimineata . Ne vedem duminică

Bun . Deci ... sunt singura acasa pentru o saptamana , Jimin  impropriu spus m-a sărutat . Ce e asta ? Cum totul este asa încurcat. 
Mi-am facut ceva de mâncat si m-am pus la somn . Mâine am o zi lungă. 





Hei ! Deci sincer imi pare rau ca nu am postat la timp si capitolul e scurt . 😔
O sa incerc sa postez in fiecare saptamana . Nu doar vinerea .
Sper ca si celelalte capitole sa fie mai lungi . Scuze pentru greselile gramaticale .


𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 ~𝑃.𝐽𝑀~( 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑎 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum