*după o lună*
Elly :
- Ușor... imi rupi mana !
- Grăbește-te ! Peste trei zile este nunta ta , iar tu nu ai pregatit nimic !
- Stiu ... Unna ?
- Hă?
- Ca ma fac ?! Nu am rochie ! Nu am pantofi ! Nu am programare la coafor ! Nu mi-au venit verghetele ! Jimin azi vine din turneu ! Eu-eu ... spun asezandu-ma pe canapea .
- Of... Nu mai plânge totul va fi bine ! Gata , hai sa plecam , mama ta ne așteaptă!
- Și mama lui !
- Vine si ea ?
- Mhm !
- Bine ... nici o problemă ! Ne descurcam ! Haide sa mergem ! Vom găsi noi o rochie de mireasă! Da ?
- Bine ! spun stergandu-mi lacrimile .
- Sa imi aduci aminte sa il strâng pe Park de gat !
- Te ajut ! Uneori il iubesc asa de mult , alteori , imi vine sa il bat !
- Toate dupa nunta! Hai sa mergem!
- Bine .- Conduc eu !
- Nu e nevoie !
- Elly lasa-ma !
- Bine ...
Intram in masina si pornim spre mall .
- Te bucuri ca iti revezi mama ?
- Normal ! Nu am mai vazut-o de un an !
- Jimin , îți cunoaște părinții ?
- I-a cunoscut cu o zi înainte sa plece in turneu .
- Ati mai vorbit la telefon ?
- Aseară m-a sunat pe Face Time.
- Și?
- Îi era foame .
Aceasta incepe sa rada de afirmația mea .
- Serios ? De ce ii era pofta ? spune facandu-mi cu ochiul .
- De budinca cu ciocolată ! Unna pe tine asta te intereseaza ?! Aseara ne-am certat !
- Păi?
- Pe tema ca el e atât de căzut în cap încât să uite că turneul se termină cu trei zile înainte de nunta noastra ! NUNTA NOASTRA ! Si el " Lasa iubito , se v-a rezolva , sa vezi ! Nu te mai stresa degeaba ! " Pentru el e degeaba ! Inseamna ca si nunta asta e degeaba ? Tot ce fac e degeaba? Iubirea noastra e degeaba?
- Elly , calm ! Esti prea acidă in ultimul timp ! Te rog linisteste-te !
Hai , am ajuns !Coboram din mașină și înaintăm spre intrarea în mall .
Pe o bancuta amenajată în mall se aflau cele două mame , discutând, naiba stie .
- Buna ziua doamna Hanna, doamna Park ! saluta Unna respectuos .
- Elly , scumpo !
- Mama ! imi imbratisez mama . Mi-a fost dor de tine !
- Buna , draga ! ma salută mama lui Jimin
- Mă bucur să vă văd ! spun luand-o si pe aceasta in brate .
- Deci , doamnelor , unde mergem prima oară?
- Păi... Doamna Park ... incep eu .
- O... te rog ! Zi-mi Eunmin! Nu ma mai striga nimeni "doamna Park" !
- Păi... Eunmin ... eu nu am cumparat nimic . Nu avem nimic gata ! Jimin a zis ...
- Jimin zice doar prosti ! Sa nu il mai bagi in seama! Daca el iti zice ca incep pregătirile cand vine , tu il asculți?!
- Păi....
- Asta ti-a spus ?
- Da .
- O sa il bat cand il prind ! Hai sa cumparam rochina aia !Ma uitam la miile de rochii expuse .
Una mai frumoasa ca cealalalta , însă nici una pe gustul meu .
- Elly , scumpo , stii ca trebuie sa alegi o rochie ?!
- Stiu mama ! Dar chiar nu imi plac !
- Păi ar trebui sa te mai gândesti!Cercetam fiecare rochie in parte si puteam sa jur ca o voi omora pe Unna daca nu ma lasa in pace.
- Asta nu iti place?
- Nu.
- Dar asta ?
- Nu .
- Asta?
- Nu .
- As...
- Nu. Nu si nu ! o întrerup. Unna , nici mie nu îmi este usor !
- Of... Stiu ! spune si ma ia in brate .Imi reiau căutările, dând cu ochii de o vitrină mica , frumos amenajată în care se mai află o singura rochie .
- Superba . spotesc , apropiandu-ma mai mult de vitrină.
- Wow ! Frumoasă rochie ! imi aproba Unna .
- O iau !
Intru pentru a o proba . Era superba si partea buna era ca imi venea perfect.- Scumpo , îți stă superb ! spune Eunmin.
- Multumesc !- Deci ? ma intreaba vânztoarea .
- O luam ! spunem la unisolIes din magazin mândră de reusita mea.
- A mai rămas programarea la coafor , pantofii si verghetele . Imi enumera Unna pe degete .
- Dar băiatul meu ?
- Se îmbracă cu Tae azi din Londra?
- Sunt in Londra ?
- Așa a zis aseara . A zis sa nu imi fac griji . El v-a fii gata !
- Sa mergem dupa pantofi .
CITEȘTI
𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 ~𝑃.𝐽𝑀~( 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑎 )
Fanfiction𝑁𝑒-𝑎𝑚 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡 𝑐𝑢 𝑎𝑡𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑟𝑑𝑜𝑎𝑟𝑒, 𝑖𝑛𝑠𝑎 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑢𝑙 𝑛𝑢 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑖𝑛𝑔𝑎𝑑𝑢𝑖𝑡𝑜𝑟 𝑐𝑢 𝑛𝑜𝑖! 𝐼𝑚𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑎𝑢, 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡𝑜! ~𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 𝟤�...