Elly :- Unna zi-mi si mie unde suntem ? spun Gabrielei cu o urma de frica pe chip .
- La concert . Ce nu iti place ?
- U-Unna... Las-o balta !
- Sigur ?
- Da ...Am continuat să mă uit la scena , observându-i pe baieti .
- Mama ce s-au schimbat ...
- Ce ?
- Ce ?
- Elly , cum adica ce s-au schimbat ?
- Păi eu cand stateam in Seul îi mai vedeam la televizor . o mint eu .Aceasta isi indreapta atentia spre scena . Imi venea sa intru in pământ. Mersi Unna pentru biletul din primul rand .
Privirea imi este încă în pământ, nici nu vreau sa ma uit la scena .
Cat stăteam și " Imi admiram pantofii " am fost udata . Imi ridic capul si il vad pe J-hope cu o sticlă de goală pe care o arunca către fane si surprinzător ma lovește fix in cap .
Acesta incepe sa rada , dar cand se uita mai atent la mine își dă seama cine sunt , se întoarce la ceilalti .- Elly , chiar asa urâtă esti ? Cand te-a vazut parca a vazut-o pe Granny ! Wow ce tip dragut ! spune aceasta arătând spre V .
- Mda... si foarte modest !
- Ai zis ceva ?
- Nu !Îi tot numărăm , păreau a fi toti sapte , dar pe Jimin nu imi dau seama daca e tipul ăla slab si blond .
Toti se vopsesera si trebuie sa recunosc ... le stătea foarte bine .Cand show-ul s-a terminat simt o mana care ma trage si odata cu mine si pe Gabriela , pe care o țineam de mana .
- Elly , noi trebuie să vorbim . abia am putin sa imi dau seama daca este Jin sau nu .
- Jin , eu ...
- Nu mai intereseaza ... Crezi ca o sa te ascult ? Elly imi pare rau sa iti spun dar esti putin ...
- Putin ... repet ultimul cuvânt pentru a continua
- Putin necioplita ! de data asta Yoongi isi facu apariția.
- Cum sunt ? spun cu o sprînceană ridicata .
- Cum ai auzit . Pleci si nu spui nimănui și după mai ai curajul sa vii si la concert. Tu esti conștientă de cea ce faci ? Te intreb .
- Da sunt . Dar tu ai toate țiglele pe casa ?
Ceata devenise din ce in ce mai aprinsă.
- Gata , Yoongi , Elly ! Gata ! Voi vă dați seama că Jimin poate sa apara in orice moment. intervine Jin .
- Numai atat ne trebuie . Sa o vada pe Elly .
- Namjoon , nu inteleg ... Cum adică să mă vadă pe mine ?
- Daca te v-a vedea , sigur v-a face o criză. Elly tu nu te-ai gandit ca pe el il v-a afecta plecarea ta ? Cand te-a vazut J-hope , am crezut ca e rodul imaginației lui , dar mi-am dat seama ca V e neliniștit și surprinzător s-a întâlnit cu tine la cafenea .
- Și eu ce ar trebui sa fac ?
- Baieti repede Jimin s-a schimbat , ascundeti-le , pana nu le vede ! spune V in gura mare
Cat cautam un loc in care sa ne ascundem , Jimin era deja langa noi .
- Mai repede baieti! spune V alarmat .
- V ... tu stii ca sunt la doi metri distanță de tine ?
- Jimin ... hai...hai sa ne plimbam !
- Nu ! Jin vrei sa iti vand un pont ?
- Da ... de ce nu ?
- Data viitoare cad încercați să o ascundeti pe Elly de mine ,nu o ascundeti in spatele lui Jin ! spune vizibil nervos .
Asta imi era .
- Și cealaltă fata, cine e ?
- O prietena . spun ieșind din " ascunzaoare " O cheama ...
- Elly , tu crezi ca ma intereseaza ?
La cele auzite las capul plecat imi era rusine sa ma uit in ochii lui .
- Nu te uiti la mine pentru ca sunt urât , nu ?
Clipesc de nenumărate ori , imi ridic privirea pentru o secundă , apoi scutur capul in semn de negație.
- Atunci ?
Nu îi raspundeam . Imi era rusine.
- Pot sa intreb si eu ceva ? Unna vorbise de data asta .
- Iti explic eu . spune V , luand-o de langa mine .
- Băieți , eu zic să plecam , lastii putin singuri , au nulte de discutată. spusese Jin cu privirea sa specifică.Stăteam pe un scaun și nu știam ce as putea zice .
Jimin s-a lăsat pe vine in fata mea si atunci am putut vedea lacrimile pe care le avea în ochi .
Mi se rupea inima .
Îi sterg lacrimile ce îi curgeau lin pe obraji , odihnindu-mi mana pe unul din obrajii sai .
- Ai slăbit. remarc dupa o perioada de tăcere.
- Mhm... Si tu ai devenit mai frumoasa .
- Jimin , angajații s-au revoltat și s-au gândit să te lovească în cap pana ai halucinații?
- Da .
- Ce ? Cate degete vezi ? spun aratandu-i trei degete.
Acesta imi ia mana sarutand-o .
- Jimin ... Trebuie sa plec .
- Te rog mai stai , maine plec in Coreea de Sud, te rog !
- Nu pot , maine merg la munca .
- Oh... Oke. spune ridicandu-se.
Plec de acolo cautand-o pe Unna .
O gasesc stand cu V .
- Nu imi spuneti, voi doi sunteti impreuna ? spun arătând spre cei doi .
- Nu , Elly ! Intrebarea este Jimin , v-ati certat ?
- Nu V . Surprinzător...
- Atunci e bine . Uneori mai vorbeam de tine si se intampla ca el sa fie prin preajma . Normal începea să plângă si zice ca prima ocazie pe care o are sa te întâlnească o sa te întrebe ce a fost in capul tau ? .
- Unna plecam ?
- Bine , pa V ! Ma bucur ca te-a cunoscut !
Si cu asta plecam .
Am comandat un taxi si am plecat.
Acasa Gabriela tot se uita la un bilețel.
- Unna , ce e cu biletelul ala ?
- Aaa ... păi eu si V am vorbit despre atatea , ne-am dat seama sa avem multe lucruri in comun si am facut schimb de numere de telefoane .
In mintea mea voiam să o strâng de gât. Voiam să o omor . Însă am ales sa plec imediat la somn , deoarece nu voiam să riscam o ceartă în momentul acesta.
M-am întins în pat si am adormit instant .●
●
●
●
●
●
●
●
●
●
●
●
●
●
●
●Alt capitol.
Scuze pentru greselile gramaticale!
Ne citim în următorul capitol!~unicorni 🦄
CITEȘTI
𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 ~𝑃.𝐽𝑀~( 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑎 )
Fanfiction𝑁𝑒-𝑎𝑚 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡 𝑐𝑢 𝑎𝑡𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑟𝑑𝑜𝑎𝑟𝑒, 𝑖𝑛𝑠𝑎 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑢𝑙 𝑛𝑢 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑖𝑛𝑔𝑎𝑑𝑢𝑖𝑡𝑜𝑟 𝑐𝑢 𝑛𝑜𝑖! 𝐼𝑚𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑎𝑢, 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡𝑜! ~𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 𝟤�...