Fac curat de mai bine de doua ore . Maia trebuie sa ajunga si nimic cu este gata . Deodată aud soneria cea ce ma sperie .
- Nu nu nu ... Te rog , doamne , sa nu fie ea !
Merg in cea mai mare graba sa deschid usa , cand in fata ochilor imi apare Jimin
- Buna !
- Buna ! Ce te aduce pe aici !
- Stii , ieri am plecat fara geaca.
- Aaa ... deci ata era . E posibil sa o fii pus-o in dulapul Maiei .
- De ce ?
- Seamana cu ce ar purta ea ... De unde sa stiu ca pourtati geci identice ?
- M-ai văzut cu ea !
- Și pe ea am vazut-o cu astfel de geci .
- Ma rog ... Tu ce faci ?
* Deci este bipolar *
- Curățenie.
- Păi?
- Maia se muta si trebuie sa vina sa isi ia lucrurile , dar dupa cum vezi m-am apucat de două ore și nimic nu este gata .
- Vrei sa te ajut ?
- Ce ? Nu ... Ma descurc ! Sunt o fata independenta .
- Sigur , iar eu sunt unul din piticii Cenusaresei ! spune dandu-si ochii peste cap .
- Bine ... Dar sa nu te aud ca m-ai spus băieților.
- Nici nu aveam de gand sa te spun !Il poftesc înăuntru si îi inmânez o matură și un făraș.
După alte ore de muncă , am terminat .
Acum stam si discutam despre lucruri profesionale .
- Chiar îmi plac miscarile tale . Elly ? il vedeam neliniști , parca ar fi vrut să îmi spună ceva .
- Da ?
- Imi dai numărul tău de telefon ?
- Ce ???
- Pentru a discuta , sa mai ținem legătura , sa mai socializam . Nu este nimic daca nu vrei . Adică, doar am întrebat. Doar am întrebat. iti simteam vocea cum tremura cea ce mi s-a parut ciudat , cea ce m-a determinat să îi răspund cu cea mai blândă voce pe care o aveam .
- Nu ma supăr. Da iti dau numarul meu . De ce nu ?!
- Mersi . Sper sa nu te simti obligată. Nu as vrea sa o faci doar de dragul meu sau doar pentru ca am ochii frumoși.
- Nuuu.... Nu ma simt obligată.
- Oh mai bine ! Dar sa recunoastem... am ochi frumosi ?!
- Daaa ! Hăt-frumos din lacrimă .
- Erai sarcastică ?
- Nu .
- Sigur !!!
- Mai vrei numărul meu ?
- Da .Îi dau numarul meu si mai stam in jur de jumătate de oră de vorba . O jumătate de oră în care am glumit , am vorbit de prieteni, de muncă și tot ce ne-a dat prin cap . L-am condus , luandu-ne " la revedere " .
Am intrat in camera mea si am asteptat . Am asteptat o ora, doua ore.... pana am adormit
Visam ca dansam pe marile scene ale Seul-uli si cand sa multumesc publicului larg ce ma aplauda cu ardoare , cineva din public incepe sa cânte una din melodiile mele preferate
" All you have to do is
Stay a minute
Just take your time
The clock is ticking , so stay
All you have to do is
Wait a second
The clock is ticking
So stay "Sar ca arsă din pat cand imi dau seama ca telefonul meu suna in draci , pe ecran apărând numele Maiei. Deschid apelul , vorbea asa tare încât cred ca am rămas surdă .
* Convorbire telefonică *- Ce tot faci ? Te sun de o grămadă de timp . Deschide ușa odată . Băbuța de la 2 se uita dubios la mine .
- Vin acum !Alerg ca o disperată pana la usa , deschizand-o . Maia intra ca o tornada in casa , luandu-ma in brate .
- Ce faci?
- Bine !
- Doar bine ? Elly ? Ce e cu tine pare că nu iti surâde ideea de a ma muta .
* Mai nou citesti si minti ? *
- Nu e asta ... mint eu .
- Atunci ? S-a luat cineva de tine ?
- Nu !!!
- Atunci ?
- Obosită.
- Ah ... Inteleg ... Programul te da peste cap , nu-i așa?
- Da .
- Ma ajuți cu lucrurile ?
- Da , haideLuatul lucrurilor a durat in jur de o ora .
Acum stau întinsă in pat si ma gandesc . La ce ? Nici eu nu stiu .
Gândurile imi sunt împrăștiate.
Mutatul Maiei , Job-ul , facultatea , cred ca incep sa il plac pe Jimin ... "CRED " . Imi iau telefonul de pe noptieră , intrând pe el cu gândul că voi renunta la gândurile astea nebune . Iau aplicatiile la rând . De la Instagram , la Facebook ,la Twitter...
Cat ma uitam pe You Tobe la un video cu pisici , cineva imi da mesaj . De curiozitate il deschid .
CITEȘTI
𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 ~𝑃.𝐽𝑀~( 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑎 )
Fanfiction𝑁𝑒-𝑎𝑚 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡 𝑐𝑢 𝑎𝑡𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑟𝑑𝑜𝑎𝑟𝑒, 𝑖𝑛𝑠𝑎 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑢𝑙 𝑛𝑢 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑖𝑛𝑔𝑎𝑑𝑢𝑖𝑡𝑜𝑟 𝑐𝑢 𝑛𝑜𝑖! 𝐼𝑚𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑎𝑢, 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡𝑜! ~𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 𝟤�...