Capitolul 14

150 11 0
                                    


Needitat!!!

Autoarea :

Zi cu zi ...
Saptamana cu saptamana ....
Luna cu luna ...
An cu an ...

Cam asa i-a  decurs viata lui Elly  ... facultate , munca , somn , repeat ...

Însă viata lui Jimin s-a schimbat .
Începea să se distanțeze de trupa ... devenea din ce in ce un antisocial. 
Avea chiar gand sa iese din trupa , totul pana intr-o zi cand parca veștile bune intrau la el pe usa .
Totul a început într-o zi de marți dupa antrenamentele cu trupa , V vorbea la telefon , parea fericit ... si de ce nu ar fii ?
Si-a gasit iubita .
Era din ce in ce mai vesel , plin de viata .
Starea sa de bine ajungand si la ceilalti , însă nu si la Jimin .
Parea ca nu isi v-a mai reveni niciodată,  însă acea veste l-a cutremurat .
Parca dupa atata timp inima a reinceput sa îi bată iarasi cu putere .
Simțea că v-a exploda de fericire , stiind ca Elly si-a terminat anii de facultate si v-a veni acasa .
V esti un geniu !
De unde stii ?
De cand stii ?
De la cine stii ?
Aceste intrebari i-le punea zilnic , însă răspunsul acestuia era un simplu " surse "
Sincer pe Jimin nu îl deranja , cat timp Elly venea mai repede , pentru el era de ajuns .

Elly pe de-o parte voia să vină,  nu voia să vină. 
Viata ei si-a impartit-o între America si Coreea de Sud,  cea ce ra dureros .
Are un  iubit . Prieten bun . Îi stie toata viata i-a fost alături la bine si la greu. 

Gabriela sau Unna pentru apropiați , nu era de acord cu relația celor doi .
Ea vedea ceva suspicios în privirea acelui tip ... nu îi plăcea de el .
Si sincer cui iar plăcea un tip roșcat cu mai multe găuri în urechi decat poti număra pe degete , înalt cu doua capete peste Elly . Cui iar plăcea de el .
Ei sigur nu . Unna inca crede că Elly s-a cuplat cu el pentru a uita de Jimin,  însă aceasta stie ca seara plânge. 
De ce plânge?
Doar Elly stie , însă Gabriela are o bănuială . A încercat să-l uite , cea ce se vede ca nu a mers .

Dimineata acestea vor pleca  cu avionul , la prima oră spre Coreea .
Aceasta isi va vedea iubitul , Elly il v-a revedea pe Jimin .

































Hei !!!
Stiu ca nu prea mai cititi cartea ,  dar nu o las neterminată.  🙃

~ unicorni 🦄

𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 ~𝑃.𝐽𝑀~( 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑎 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum