Capitolul 8

193 15 2
                                    

Ma trezesc vioaie , gata pentru o nouă zi . Dau sa ma ridic si simt o durere insuportabilă in partea piciorului drept.  Ma dezvelesc si atunci imi vad săracul picioruș in ghips . Ma ridic cu greu , imi iau cârjele si ma îndrept spre baie .
Ies cu aceași grija , mă îmbrac :

Cat coboram scările aud usa apartamentului deschizandu-se , pentru un moment raman nemișcată,  crezând că este administatorul cerând banii , însă am plăcerea să îl văd pe Jimin cu două sacoșe zambindu-mi

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

Cat coboram scările aud usa apartamentului deschizandu-se , pentru un moment raman nemișcată,  crezând că este administatorul cerând banii , însă am plăcerea să îl văd pe Jimin cu două sacoșe zambindu-mi . Initial m-am uitat in stanga si in dreapta mea crezând că zâmbește altcuiva .
- Ce ? De ce te uiti la mine de parca ai fi vazut o fanoma .
Intrebarea lui m-a luat prin surprindere. 
- Nu stiam de ce zâmbești.
- Nu am nevoie sa zâmbesc?
Parea putin derutat , cea ce era si mai amuzant .
- Ce e in sacoșe ?
- Ăăă ... păi pentru ca tu nu poti sa mergi sa iti cumperi mancare , m-am gândit să merg eu .
- Mersi , dar nu trebuia . Puteam sa sun pe cineva sa imi cumpere ceva .
- Eu cred ca tu nu vrei sa accepti ajutorul meu .
* Stiam eu ca citesti gânduri *
- Lasă-mă să te ajut , simt ca nu vrei sa depinzi de mine , iar eu vreau sa te ajut !
Își continuă acesta fraza , lăsând sacosele undeva pe jos , urcând scările , apropiandu-se din ce in ce mai mult de mine . Ajuns în dreptul meu inital am vrut sa ma dau mai in spate , dar scările ma cam împiedicau in a-mi duce planul la sfarsit . Se uita intens in ochii mei , cea ce ma incomoda , până când am dat de privirea sa . Am rămas inmarmurita la vederea ochilor sai . Erau de un negru intens ce ma făceau sa uit cu totul de piciorul meu rupt , de circumstanțe ... pe moment chiar doream sa il sărut,  cea ce era destul de incorect.  El era un tip celebru , iar eu eram ... eu. Nu prea exista multe adjective pozitive despre mine in afara ca as fi una din cele mai bune fete din facultate . Cea ce nu e deloc rau , la o adica ... primesc bursa de studiu si e ceva bun , dar nu de ajuns de mare încât să pot plăti chiria.  Adunată în gândurile mele fara rost simt o mana pusa pe obrazul meu , cea ce ma trezeste la realitate . Ma uit la el cu o oare care teama . Acesta se apropie din ce in ce mai mult de mine , însă imi suna telefonul si urc scările , intrând în camera mea si lundu-mi telefonul . Pe ecran apărând numele Maiei . Deci sa nu îi răspund cu gândul de a o suna mai tarziu . Cobor din nou scările cu grija . Jimin nu mai era in sufragerie,  dandu-mi de inteles ca e in bucătărie.  Ma apropii din ce in ce mai mult de bucătărie. Intru încet sperând să nu ma audă , însă nu am reușit,  deoarece cârjele ma împiedicau.  Acesta tresare din cauza zgomotului produs si se uita nedumerit în direcția mea .
- Ai mâncat ceva ?
- Nu . De ce ?
- Păi ma gândeam sa facem ceva de mâncare,  până la urmă nici eu nu am mâncat. 
- In regula . Dar cu o conditie. NU DA FOC LA APARTAMENT !
- Nu sunt Namjoon! Stiu ce am de facut .
- In regula .
Imi place seriozitatea cu care vorbeste ( uneori ) .

Cand mâncarea este gata ne așezăm la masă și incepem sa mâncăm , în timp ce mai discutam de un viitor concert sau chiar un turneu .
Spălăm vasele in timp ce Jimin ma întreba de anumite lucruri personale .
Initial nu ma deranja sa îi spun despre mine,  dar cand tot insista cu " Ai avut vreo relație? Ai iubit ? Ai avut iubit ? "
Am impresia ca nu mai il inereseaza asa mult sa ma cunoască,  pe cât il intereseaza viata mea amoroasă .
Si sa fim sinceri ... Ce viata amoroasă am avut eu ?

Am mai vorbit de una-alta ... Am ras , am glumit pana cand a fost sunat de baieti ca trebuie sa se vada cu directorul .

După ce a plecat am intrat in camera si am sunat-o pe Maia .

* Convorbire telefonică *
- Alo ? Elly , eu cand te sun tu ce faci?
- Buna si tie . Am avut putina treaba .
- Aha ...
- Așa e !
- Oke , deci eu vreau sa ne întâlnim. 
- Suna bine , ne vedem la mine .
- Nu ... Elly , mai bine la cafeneaua din centru .
- Nu pot .
- De ce ma rog?!
- Mi-am rupt piciorul.
- Ce ai facut ?! Tu esti normala ?! Elly...
* Sfârșitul convorbirii telefonice *

Pur si simplu i-am inchis nu aveam nevoie de o ceartă,  mai ales acum , asa ca am decis să închid telefonul .

Restul zilei am stat in pat uitandu-ma la K-dramele mele preferate .
Nu aveam ce face , ținând cont că nu puteam sa ma deplasez .



~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•



Este in jur de 20:30 , acum jumătate de oră Jimin m-a sunat si m-a mai intrebat cum ma simt , si daca ma doare piciorul .
Normal , i-am spus : " Dormi , nu am nimic , daca se intampla ceva te sun , inteles "
Normal ca pe fundal se auzea un Jin supărat care îl amenința cu papucul sau tigaia . L-am lăsat pentru ca sigur v-a avea parte de o ceartă grozavă sau cum o numea V : " Un dialog pe un ton alert "
M-am atașat de nebunii ăștia.  Îmi v-a fi greu să plec , stiind ca mai am două luni de scoala si imediat voi fii in primul avion spre New Jersey . Imi sunt dragi toti , până si colegii ăia care nici nu stiu cum ma cheama , cu toate ca le-am  fost colega timp de doi ani .

Ma îndrept spre baie , imi fac o baie cat de sigura si liniștitoare.  Ies îmbrăcată în pijamalele mele cu ursuleti si intru in pat acoperindu-ma pana la nas .
Adorm la scurt timp .











Dragilor ...
Sunt asa mândră nu de mine , ci de Bts ! 😍😍😍Au scos unele dintre cele mai tari si mai frumoase melodii :

( O ador 😍)
Si cea de la media .
Doua colaborări geniale .
cu unii dintre cântăreții mei preferați ( Halsey Si Ed Sheeran ) .
Ce pot sa zic bravo baieti si felicitări in continuare . 😇😘😍

Am multe idei pentru carte

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


Am multe idei pentru carte .
Abia astept sa o termin pentru a mai posta si alte cărți
Sper sa fie un capitol pe placul vostru 😍
Ne citim în următoarele capitole !!! 😘
    
                                    ~unicorni 🦄

𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 ~𝑃.𝐽𝑀~( 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑎 )Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum