Este ora 9 , iar eu dormeam linistită, pana aud o bataie in usa . Ma ridic buimacă din pat indreptandu-ma alene spre usa . Cand o deschid zăresc un Jimin super dragut cu parul in toate directiile . Cu greu ma abtineam sa nu imi afund degetele in parul lui blond deschis . Era de-a dreptul drăgălaș . Imaginea din fata mea ma făcea sa zâmbesc involuntar .
- De ce zâmbești? ma intreaba cu un zâmbet gumat
- Nu zâmbesc!
- Sigur ... Atunci eu sunt Leonardo da vinci. Spune dansu-si ochii peste cap .
Sunt sigura ca eram mai rosie decat o mașină de pompieri . Se apropie de mine , punandu-si mana pe fruntea mea.
- Nu pare că ai avea febra , însă esti rosie la fata .
- Ce ?
- Te-ai înroșit! sune râzând cu gura pana la urechi .
- N-nu e adevarat . Visezi !!! spun gesticuland din maini .
El rade cu atata pofta , lasandu-si capul pe spate de la atata ras . Era frumos. Cand râdea se vedea ca rade din tot sufletul , încât si ochii îi zambeau. Într-un fel eram supărată pe el , dar pot recunoaste ca mi-a facut dimineata mai frumoasă .
După ce s-a mai potolit , mă privea intens .
- Am facut micul-dejun , pentru asta venisem initial .
- Okay . Asteapta sa ma schimb .
Cat timp imi cautam haine in dulap el imi analiza camera . Cea ce era si mai ciudat , eu trebuie sa ma schimb si el sta aici .
- Nu te îmbraci?
- M-as imbraca daca mai lasa .
- Cum asa ?
- Păi...
- Aaa ! Da scuze ! pleaca închizând usa in urma lui .
Ma imbrac in ceva lejer si cobor scările , ajungând în sufragerie un miros de cafea proaspătă imi invadează simțurile .
- Ce repede ! Eu ma trezesc la 06:30 si nici la 9 nu sunt gata .Am mâncat micul-dejun si acum stăteam pe canapea uitandu-ne la o emisiune care ne-a atras pe amândoi .
- Cred ca ar fi timpul sa plec .
- Da ...Se ridică de pe canapea inaitand spre usa . L-am condus , luandu-ne la revedere .
Stăteam întinsă in pat si telefonul incepe a suna . Pe ecran apărând numele Maiei .
* Incepere convorbire telefonică *
- Elly !
- Da ?
- Am o veste extraordinara !
- Care e ?
- Ma mut !!!
- Ce bine . simțeam că imi pica cerul in cap cand am auzit ca se muta. Unde ?
- In centrul vechi al Seul-ului !!
- Felicitări!
- Bine ... te las vorbim mine , cand vin sa imi iau lucrurile. Paa !!
- Pa .* Sfarsitul convorbirii telefonice *
Zi mai proasta ca asta sigur nu exista. Bine macar ca nu s-au întâmplat mai rele .
- Fuck !!! S-a luat curentul !!! Imi retrag cuvintele ...Hei !!! Capitol nou 🚨🚨🚨
Iar scurt si neinteresant .
Sorry !!!
Sper totusi sa va placa .
Scuzați greselile gramaticale!!!
Lectura plăcută!!!
CITEȘTI
𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 ~𝑃.𝐽𝑀~( 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑖𝑧𝑎𝑡𝑎 )
Fanfiction𝑁𝑒-𝑎𝑚 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡 𝑐𝑢 𝑎𝑡𝑎𝑡𝑎 𝑎𝑟𝑑𝑜𝑎𝑟𝑒, 𝑖𝑛𝑠𝑎 𝑑𝑒𝑠𝑡𝑖𝑛𝑢𝑙 𝑛𝑢 𝑎 𝑓𝑜𝑠𝑡 𝑝𝑟𝑒𝑎 𝑖𝑛𝑔𝑎𝑑𝑢𝑖𝑡𝑜𝑟 𝑐𝑢 𝑛𝑜𝑖! 𝐼𝑚𝑖 𝑝𝑎𝑟𝑒 𝑟𝑎𝑢, 𝑖𝑢𝑏𝑖𝑡𝑜! ~𝐸𝑚𝑜𝑡𝑖𝑖 𝟤�...