Είσαι ο Evan και θέλεις τα πάντα.
Θέλεις εκείνη. Το σώμα της. Την αναπνοή της. Την καρδιά της. Το πνεύμα της. Τη ψυχή της. Το ψέμα της. Την αλήθεια της.
Κάθε μέρα που καθόσουν δίπλα της ρωτούσες τον εαυτό σου πόσο ωραία θα ένιωθες αν είχες το χέρι σου μέσα στα άγρια ξανθά μαλλιά της.
Πώς θα φάνταζαν τα μπλε της μάτια όταν ήταν από κάτω. Ή και πάνω.
Τι γεύση θα είχαν τα χείλη της.
Ποιο ψέμα και τι είδους αλήθεια θα έβγαινε από το στόμα της με κάθε πνοή που θα της έκλεβες.
Και έρχεσαι εσύ να κατακτήσεις όλα αυτά; Ποιος νομίζεις ότι είσαι; Αυτός που θα τη σώσει;
Είναι ήδη σπασμένη Evan. Αν μόνο άνοιγες τα μάτια σου.
Δεν μπορείς να τη πιάσεις, έχει πέσει, έχει σπάσει. Ποια ψυχή, ποιο πνεύμα έχει μείνει να της κλέψεις; Ποια πνοή θα σου δώσει; Ποια ματιά θα σου ρίξει;
Στο μυαλό της, είσαι ένα τίποτα.
Δεν ξέρεις τίποτα.
Δεν ξέρεις πού ήταν ένα χρόνο. Δεν ξέρεις αν αυτοί που την πήραν την βίαζαν τα βράδια που εσύ σκεφτόσουν πώς θα ένιωθες το δέρμα της στα ακροδάχτυλά σου.
Ήθελες να τη φιλήσεις, αλλά αυτά τα χείλη έχουν παλέψει για αγώνες που εσύ δεν σκέφτηκες ποτέ να νικήσεις.
Ήθελες να της πεις τόσα, μα η δειλία σου την έστρεψε μακριά.
Είσαι ένας δειλός, εγωιστής, μπάσταρδος. Πώς τολμάς να ζητάς εκείνη που δεν μπορείς να έχεις; Πώς τολμάς να έρχεσαι τώρα και να θες να τη κλέψεις; Κάποιος προσπάθησε να τη κλέψει.
Την κράτησε για έναν χρόνο και πέταξε τα υπολείμματα στα μούτρα σου!
Κοίτα τη τώρα δίπλα σου. Σου μιλάει. Πιθανότατα να λέει για κάποιο βιβλίο που διάβασε. Τελευταία μόνο αυτό κάνει. Καλημέρα, πώς είσαι, διάβασα αυτό, ξέρω πως το διάβασες και εσύ.
Δεν είναι πανέμορφη; Ακόμη και έτσι, με τις μπούκλες να μπαίνουν μπροστά στα μάτια της, εσύ την κοιτάς λες και είναι το μόνο άστρο σε αυτό τον κόσμο. Η άκρη του στόματός της σηκώνεται. Ένα μικρό χαμόγελο, για το αγαπημένο της σημείο στο βιβλίο. Δες πώς γυαλίζουν τα μάτια της.
Μόνο εσύ μπορείς να το κάνεις αυτό.
Μόνο με εσένα χαμογελάει. Το πρόσωπό της φωτίζεται με το που κάθεσαι.
Δες το άστρο σου Evan.
Στο μυαλό της είσαι ένα τίποτα.
Λάμπει μόνο για εσένα.
Είσαι ένας δειλός, εγωιστής, μπάσταρδος.
Το πιο λαμπερό άστρο του σύμπαντος.
Κάποιος προσπάθησε να τη κλέψει.
Μόνο δικό σου.
Την κράτησε για έναν χρόνο και πέταξε τα υπολείμματα στα μούτρα σου!
Αν την αγγίξεις, άραγε θα φύγει το φως της;
«Nova,» της είπες.
Το μικρό της χαμόγελο έμεινε όταν γύρισε να σε κοιτάξει. «Ναι Evan;»
Τουλάχιστον πλέον ξέρει το όνομά σου.
«Θέλω κάτι.» απάντησες.
Κοίταξε διακριτικά γύρω. Όλοι σας κοιτούσαν. Ένιωθε άβολα. Λιγότερο άβολα από χθες.
«Πες μου.»
Είσαι ο Evan και θέλεις τα πάντα.
«Θέλω να φύγω από εδώ.» είπες.
Έμεινε σιωπηλή και σε κοίταξε.
Είσαι ο Evan-
«Και θέλω να έρθεις μαζί μου.»
-και θέλεις τα πάντα.
Προσοχή όμως όταν την κλέψεις.
Ξέφυγε την προηγούμενη φορά.
YOU ARE READING
Seasons of Love |✓
Short Storya perfect imperfection. Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές σκηνές.