Όσο πιο κοντά στο Δικαστικό Μέγαρο, τόσο πιο δυνατά ακουγόταν η μουσική που έπαιζε από το Εμπορικό Πολυκατάστημα. Περίπου εννιά λεπτά απόσταση με τα πόδια. Αλλά εσύ δεν είχες σκοπό να την πας εκεί. Στο μυαλό σου, όσο πιο μακριά από το εμπορικό, τόσο πιο όμορφη φαινόταν η γέφυρα του Jacksonville το βράδυ.
Για κάποιο λόγο, έπαιζε το τραγούδι Dadness is my Boyfriend της Lykke Li, ένα τραγούδι με στοιχεία της δεκαετίας του 60' και στίχους μιας καταθλιπτικής τραγουδοποιού.
Δεν αναρωτιέμαι γιατί το ξέρεις το άσμα.
Το Δικαστικό Μέγαρο με τα χρόνια γινόταν όλο και λιγότερο εντυπωσιακό, καθώς το κτήριο ήταν ακριβής αντιγραφή αρχαίου ΑθηναΪκού κτίσματος. Η Nova έσφιξε τη ζακέτα πάνω της, όταν φύσηξε ξανά. Συγχαρητήρια, θα γυρίσει σπίτι με πνευμονία. Σιγά μη τη ξαναδείς.
«Θες τη ζακέτα μου;» ρώτησες. «Δεν κρυώνω και τόσο.»
Έχεις χαλασμένο θερμοστάτη. Όλοι σου το έλεγαν από τότε που ήσουν μικρός.
«Όχι ευχαριστώ.« απάντησε ευγενικά, κρατώντας μια μικρή απόσταση. «Πού πηγαίνουμε;»
«Στην γέφυρα.»
Όταν στρίψατε προς την Pearl St κατάλαβες πως θα σας έπαιρνε λιγότερο από εννιά λεπτά για να φτάσετε εκεί που ήθελες. Μερικά βήματα αργότερα, ο σιδηροδρομικός σταθμός ήταν σχεδόν δίπλα σας. «Περίεργο. Δεν έχω έρθει ποτέ από εδώ.»
Γύρισες και τη κοίταξες ξαφνιασμένος. «Είναι από τα πιο δημοφιλή μέρη του Jacksonville.»
Η Nova κοίταξε γύρω της. «Τότε γιατί είμαστε μόνο εμείς εδώ;»
Είχε δίκιο. Δεν υπήρχε ψυχή εκεί έξω. Πέρα από έναν τρελό να περπατάει δίπλα από μια λιγότερο τρελή. Ω ναι, εσείς οι δύο.
«Ίσως τελικά δεν είναι και τόσο δημοφιλές.»
Η είσοδος του Parking πλέον ήταν αρκετά μακριά, και από το εμπορικό ακουγόταν καινούριο τραγούδι. Αυτό δεν το ήξερες. Έσμιξες τα φρύδια σου για να καταλάβεις πιο είναι. Σίγουρα το είχες ακούσει, αλλά πού;
«I Forget Where We Were.» είπε.
«Χμ;»
Χαμογέλασε. «Το τραγούδι. Από τον Ben Howard. Το 2014 βγήκε.»
Σωστά. Το άκουσες στον χορό της αποφοίτησης.
Ήταν και εκείνη εκεί. Φορούσε ένα μπλε φόρεμα που τόνιζε τα μάτια της. Είχε πάει μαζί με τον Noah Clivers. Έφυγε μόνη, μισή ώρα αργότερα. Πέντε λεπτά μετά από εκείνη, είχες επίσης εξαφανιστεί. Είχες πάει στον χορό μόνο για να την δεις. Άξιζε.
YOU ARE READING
Seasons of Love |✓
Short Storya perfect imperfection. Περιλαμβάνει ψυχολογικά αρνητικές σκηνές.