Ahoj jsem tady zas dámy s pánové.
Další část této stupidní knihy. No nic asi se dáme do toho flesh backu.
Měl bych vážně něco vymyslet jak čtenáře zaujmout... 😒~flesh Back část 2/2~
Začali jsme mluvil o rasismu a o tom jaký jsem to debil.
V polovině debaty přišel Karel (to jméno jsem si vymyslel, ale víte jak to je) Prostě k nám přišel a nahlas řekl,, No čau, vy hrdličky!"
Romanova (ano od teď se osoba se kterou jsem do teď mluvil bude jmenovat Roman.) reakce byla celkem agresivní?? 😐 Otočil se ke Karlovi a řekl,, Jaký hrdličky?! Já NEJSEM teplej! " Karel odpověděl (možná asi pravdivě),, No jste si tak blízcí a k tomu mezi vámi byli pár centimetrů."
Na tom něco je ne? Ale já chtěl bránit Romanovu čest a tak jsem řekl,, Hele Karle, důvod proč jsme byli tak blízko je ten, že blbě slyším" podíval jsem se na něj neutrálním pohledem.Po 10 minutách...
Roman se se odebral radši na lavičku a já s Karlem jsme debatovali o vlcích. Je to prostě milovník vlků a psů. Dalo by s říci, že taky patří do party, ale on ji přirovnává ke smečce. Nevím kam si mě zařadil v té svojí hlavě. Ale je jasné že nepatřím mezi lovce nebo nejsem v tom expert takže nevím. Mezitím co mi Karel říkal nějaká fakta Roman splétal své zlomyslné plány a jak to vím? Vím to, protože jsem ho po očku pozoroval a on o tom věděl. Ihned jak si to rozmyslel tak vytvořil svými rukama srdíčko,při tom se na nás debilně šklebil. Naznačoval jsem mu ať přestane, ale on si pořád dělal svoje. Prostě když se já s Romanem rozjedem tak jsme jak utržení ze řetězu. Ehm... Karel si všiml co Roman dělá a tak šel za ním a začali se 'bít' pošťuchovali se jak malé děti.
Potom zazvonilo a my šli do třídy.
Konec... (tento příběh byl podle skutečné události...)Takže že by seznámení s mými přáteli? A.... Mnou.
Ehm...
Začneme s Romanem.
Je o pár měsíců mladší ale o 7-9 cm vyšší. Má blond vlasy s modrozelenýma očima.
Rád kreslí a tak trochu rád zpívá české písně. Je to vůdčí typ. Lehce se naštve a je celkem i veselí.
Špatně se mu učí protože má nějaký problém v hlavě ,ale je fajn.Tak by měl teoreticky vypadat.
Ehm... Teď je na řadě Karel ^_^.
Je zhruba stejně starý a je stejně vysoký. (PS. Mám něco kolem 169cm možná 170.)
Má hnědé vlasy s oříškově hnědými očmi. Rád paří na počítači a je rád s přáteli+ miluje strašně vlky. Má hodně energie.Tak by měl vypadat... Ale ne přesně... Má kratší vlasy ^^.
Přejdeme ke našemu knihomolovi.
Jmenuje se Jirka. Je nejmladší z naší třídy... Ale je chytřejší než my všichni dohromady. Když jde o výšku tak myslím že má 160 něco... Je prostě nejmenší. Má světle hnědé vlasy s zelenými duhovkami a pořád má rozšířené zorničky. Podle mě je strašně cute. Rád čte knihy, vyšívá a paří na mobilu.A teď došlo k nejhoršímu... Ke mě.
Ehm... Jmenuji se Aleš.
Jsem druhý nejstarší ze třídy. Jsem vysoký 169 cm vysoký. Mám černé vlasy s hnědými očima. Rád kreslím to je důvod proč jsme si s Romanem tak blízcí a miluji anime.
Často mě označují za úchyla, pedofila(za to že mi přijde Jirka k sežrání) a také lůzra.
Toť vše! Příště u další kapitoli!!
ČTEŠ
Já A Můj Život
RandomTohle je knížka kde zapisuji 2% z mého života. (spíše zpominky) Jen 90% je pravda!!! Takže něco musím vždy proměnit. Prosím podporuje nebohý účet na Wattpadu.