Ahoj! Jsem tady zas s kapitolou... Ano s kapitolami vás budu často otravovat.
.
.
.
.
.
Mám internetového kamaráda z Floridy! Jsme si celkem dosti podobní a nějak si rozumíme. Jediný problém je v tom, že píše zkratky které musím vyřešit a taky že v jeho státě je jiný čas než u nás v Česku. Chjo...Když mi poprvé napsal.... Tak ta správa byla ve smyslu ' Heh stalo se mi to stejné a taky mi často říkají že jsem divný...'. Když jsme si psali tak jsem byl tak trochu šťastný... Nevim proč, ale by jsem rád, že je na tom stejně.
Jediné co mě zklamalo je to že je heterosexuál. Chtěl jsem si někdy pokecat s gayem nebo lesbou. Zajímá mě jak vidí svět. Asi si každý pomyslíte , Přece normálně jak asi? ' nebo v tom smyslu.
Řeknu to upřímně... Pochybuji o svojí orientaci... Takže jsem touhle dobou velmi nevyrovnaný a zmatený.... Hodně...
Nevím proč, ale asi na mě prostě sere
.... Přesněji jsem mu u prdele. Když chci s nějakým chatovat tak jsou snad všichni pod kytkama a když se vážně nudí tak mi prostě napíšou a pak o minutu zase zmizí.Jednoho dne mi Roman napsal a zeptal se v tom smyslu , Tak co napsal ti? '
Chat~
Já : Ne, jako kdybych byl mrtví...
Roman : hmm... Řekl jsi mu to?
Já : ne on o tom ještě neví...
Chtěl jsem napsat, že ještě neví co jsem za pohlaví. Na té aplikaci jsem prostě ' nenastane'... Ale mám taky svůj klučičí profil.
Roman : Že jsi gay?
Já : né já jsem Ježíšek... -_-
Roman : vážně? :0
Já : Jo, každé Vánoce nesu malým fakanům dárky.
5 minut později
Roman : 📣 Hlášení školního rozhlasu, Aleš ********** je GAY! 📣
Roman : No Aleši to bych do tebe neřekl...
Já :...... -_-
Roman : radši se od tebe budu držet dál...
Já :...... Ty jsi teda zasraný pi*us...
To mě prostě strašně moc nasralo.
Doufám či vám tato kapitola přiblížila něco z mého dosti blbého života....
ČTEŠ
Já A Můj Život
RandomTohle je knížka kde zapisuji 2% z mého života. (spíše zpominky) Jen 90% je pravda!!! Takže něco musím vždy proměnit. Prosím podporuje nebohý účet na Wattpadu.