Hello! Jsem tady zas s pokračováním! ~
Takže nebudu otálet a vzhůru do toho!Minule jste viděli ~
Zase se bijeme a Karel zakopl o svoji nohu. Já jsem byl samozřejmě před ním, takže se o mě opřel a já to neustal přesněji jsem to nečekal.
Teď...
Nohy jsem si dál více od sebe, ale měl jsem to blbý....nevyšlo to.... Byl až moc těžký! Oba jsme padali k zemi a já dopadl na tvrdou zem což Karel do měkkého.
Pěkně jsem si dal do hlavy. Vůbec jsem nevěděl co se stalo byl jsem v transu. Dokud se Roman nezačal smát a to mě probralo.
Byl jsem pod Karlem, který se opíral svými pažemi u mojí hlavy a jeho tělo bylo mezi MÝMI nohami! Vůbec jsem nevěděl co na vůbec říct! Ta poloha vypadala jako....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Misionář?!Roman se tam řechtal jako kdyby mu šlo o život. Ostatní spolupráci nic neříkali. Proč? Protože naše parta není normální a tak si nás nevšímají.
Náhle se Roman přestal smát. Tak to je blbý....
Vůbec jsem neviděl co děje,tak jsem svůj trup ohl o pár stupňů do prava a Karel otočil trochu hlavu ,,?! "
Ve dveřích byl učitel matematiky. A hned jak si všiml, že se na něj díváme zmizel.
Nadechl jsem se a řekl,, Karle slez ze mě... Nebo mě chceš tady na místě ohnout?" . Neměl jsem na hovadiny vůbec náladu...
Karel ze mě slezl a potom byl normální den jako vždy... I když jsem si v dal od něj metr odstup.
ČTEŠ
Já A Můj Život
RandomTohle je knížka kde zapisuji 2% z mého života. (spíše zpominky) Jen 90% je pravda!!! Takže něco musím vždy proměnit. Prosím podporuje nebohý účet na Wattpadu.