Moje dětství...

38 4 0
                                    

Začalo to mým narozením.
13.5 ####
Narodil jsem se v chudší části města na Slovensku. Kde nebyli dvakrát dobré podmínky.
Když jsem se narodil byl jsem celkem macek. Často mi to říká strejda, když se ho zeptám.

Byl jsem baculatý a větší než ostatní děti což mě dělalo jiným.

Po pár dnech po mém vzniku mi začali říkat ,Bílý sloník' , kvůli tomu že jsem byl strašně bledý skro až bílí. Vypadal jsem jak upír když moje oči nabrali tmavě hnědou barvu.

Když mi bylo teprve 1 rok tak jsme se přestěhovali do České republiky a tady jsem ještě do teď.

Ve 4 letech mi mamka a táta řekli, že budu mít mladší sestřičku. Měl jsem velkou radost! Byl jsem osamělý a spíše jsem se bavil s dospělými lidmi. Nikdy jsem nebyl s dětmi mého věku. Ušlo 9 měsíců a už byla mamka v nemocni. Věděl jsem, že tam musí a tak se o mě starala babička.

Po pár dnech možná týdnech se mamka vrátila domů i s mladší sestrou, která pomalu a jistě rostla.

Ušlo pár let a mě už se stalo mnoho úrazů. Dokonce mě málem přejel traktor, škoda (to auto) a něco podobné limuzíně,  ale nikdy jsem si nic nezlomil. Vždy jsem dostal vynadáno od mamky v tom smyslu    , Musíš dávat pozor! Co by se stalo kdybych tady nebyla?! ' a u táty nebyli třeba slov dostal jsem jak jinak pohlavek.

Dovršil jsem svých 6. narozenin a už se těšil do školy,  ale kvůli tomu že jsem uměl jedině slovensky musel jsem jít na nějakém místo kde mě učili česky. Až když mi bylo za týden 7 mě pustili do školy. Byl jsem představen jako nový kamarád do třídy.

Za tu dobu jsem nabral barvu, takže jsem už nevypadal jako upír.

V deseti letech jsem měl další sestru....

Začal jsem se přátelit s Karlem a Luckou, která už nechodí na stejnou školu, protože špatně se jí špatně učilo.

V 4. třídě jsem potkal Romana a Petru. O dva roky zase Jirku a Honzu (to je ten bad boy se kterým už nesedím, ale bavíme se spolu... Nějak).

Teď mám přítelkyni co strašně miluji a nehodlám ji jen tak opustit. 💜

A lepší se mi prospěch na vysvědčení!.....myslím

Já A Můj Život Kde žijí příběhy. Začni objevovat