Já a moje sexuální orientace...

43 3 0
                                    

Nudím se, můj přítel mě opustil a teď mám tak sledující na Načrtu a taky vás čtenáře, které mám samozřejmě moc rád.

Ležím na studené zemi, protože mě bolí záda ze školních židlí a taky mě bolí prdel. Jak můžou být tak nepohodlné?! Aspoň vím jak mě bude po mém poprvé bolet zadek.

Takže k mé orientaci... Jsem bisexuáli.

Kdy jsem to zjistil?
Dozvěděl jsem se to na můj věk až moc brzo, ale aspoň si budu moct vybírat až si mě všimne nějaký kluk nebo holka.

Jaká byla příčina?
Je to jednoduché. Zapříčinilo to yaoi a také srdíčko plné jizev.

Jak se ti to přiznávalo?
Ze začátku špatně, ale potom jsem našel pár videí (nepřístupné mému věku) a potom jsem zjistil, že jsem bisexuál. Takže když jde o výběr partnera nejsem vybíraví.

Tvoje první dívčí láska?
Petra... Proč já se s ní zapletl...

Tvoje první klučičí láska?
Jeho jméno nevím... Znám pod přezdívkou 'Ultra psycho'.  Hned jak zjistím kdo to je vykastruji ho nebo znasilním stačí si jen vybrat.

Co preferuješ?
Mě je to jedno záleží na tom jaký má charakter.

Ví o tom tvojí blízcí? (přátelé, rodiče atd.)
Rodiče 100% ne. Tohle bych jim nikdy neřekl. Maximálně přes moji mrtvolu!
Přátelé něco tuší, ale serou na to.

Jaký typ dívek preferuješ?
Hm... Brunety s hnědými očima nebo taky černovlásky se střední postavou.

Jaký typ chlapců preferuješ?
Chlapce s jakoukoliv barvou vlasů. Na postavě nezáleží. Hlavně ať není vyšší než já... (😂)

Jsi uke nebo seme?
Když jde o vztah s dívkou jsem samozřejmě seme, ale vztah s chlapcem je už komplikovanější. Podle charakteru se prostě přizpůsobím nebo když je starší tak se nechám. Jo a jde taky o to jak je zkušený....

Tvoje povaha když jsi seme?
Velmi ohleduplný, milí, gentleman, ale strašně majetnický. Když je můj partner cute tak ho pořád objímám a nedám mu pokoj. Miluji roztomilé lidi.

Tvoje povaha když jsi uke?
Milí, přátelský přesto k některým lidem nedůvěřivý.
Jsem mazel. Když jde o lásku jsem  věrný na celý život i kdyby ten určený člověk byl třeba vrah. Jsem strašně citlivý, takže když mi něco řekne co by mě ani ve snu nenapadlo tak se červenám...

To je asi vše... Už mě víc nenapadne....
Tak ahoj u další kapitoli!

Já A Můj Život Kde žijí příběhy. Začni objevovat