7. Bölüm

319 29 185
                                    

Kafamda hissettiğim ağırlıkla gözlerimi açtım. Başımı kaldırmak istiyordum fakat ağırlık izin vermiyordu. Sanırım uyuyakalmıştım çünkü en son arabaya bindiğimizi ve Yixing'in bana öldürecek gibi baktığını hatırlıyordum. 

Sahi Yixing neredeydi?

Kafamı hareket ettirebildiğim kadarıyla yanıma baktığımda kafamdaki ağırlığın sahibinin Yixing olduğunu görmüştüm. Kafasını kafama yaslamıştı.

Ayrıca kulaklarım beni yanıltmıyorsa hala daha arabadaydık. Lanet olası yol bitmek bilmiyordu ve durduğum pozisyondan dolayı her yerim ağrımaya başlamıştı. 

Tanrı aşkına kaç saattir bu haldeydik?

Kendi kendime boğuşurken, Yixing kafasını oynatmıştı ve saçlarından gelen erkeksi kokuyla huzura ulaşmıştım birden. Koku beni kendi benliğinde boğuyor ve nefessiz bırakıyordu. Yixing'in sarhoş edici bir kokusu vardı. Kokladıkça daha çok isteten, kokladıkça kendinden geçirten.

Ağrıları bir kenara bırakıp bulunduğumuz durumu düşündüm. Şuan ben Yixing'e yapışık bir şekilde duruyordum. Kafam omzundaydı ve Yixing de kafasını kafama yaslamıştı. Saçları saçlarımla karışıyor ve dünyanın en güzel uyumunu oluşturuyordu. Böyle bile acayip derecede etkilenirken, Yixing'in bana daha çok sırnaşması ve kolunu belime sarması işleri pek kolaylaştırmıyordu!

Yixing'i uyandırmayı hiç istemiyordum. Zaten o böyle melek gibi uyurken nasıl kıyabilirdim ki?

Fakat böyle kalmaya devam edersem boynumun çok kötü tutulacağına emindim.

Bir anda aklıma gelen fikirle gülümsedim.

Yavaşça Yixing'in başını tuttum ve kollarından yavaşça ayrılarak ondan biraz uzaklaştım. Bedenini hafif hareketlerle yatırarak, kafasını dizime koydum. Kesinlikle böyle eskisinden daha iyi olmuştu. 

Bedenimi oynatabilmenin verdiği rahatlıkla, kucağımda kuzu kuzu uyuklayan Yixing'e daha çok odaklanabilmiştim.

Uyurken o kadar güzel görünüyordu ki kalbim teklemişti. Suratının her bir ayrıntısı sanki bir ressamın elinden çıkmış gibiydi. Gerçek olamayacak kadar güzeldi Yixing.

Sabahki şekli tamamen bozulmuş olan saçları, şu an gözünün önüne dökülüyor ve acayip tatlı bir hava katıyordu. Ellerim istemsizce saçlarına gitmişti. Pamuktan yapılmış gibi duran ve her bir teli gecenin bir tonunu yansıtan saçlarına dokunma isteğimi bastıramamıştım. 

'Yada bastırmak istememiştim'

Hafif bir şekilde önüne gelen saçlarını geriye doğru taramıştım. Parmaklarımın arasından geçen saçlar bana tatlı bir heyecan yaratıyordu.

Hala vaktim olduğunu düşünerek daha dikkatli inceledim suratını.

Göz kapaklarının örttüğü güzel gözleri, burnu ve dudakları...

Tekrar farkına vardım. Her bir santimi ayrı güzeldi Yixing'in.

Ama en çok dudakları dikkatimi çekmişti.

Hayali bile güzel olan dudakları...

Renkleri bile kıskandırabilecek olan biçimli pembe dudakları...

Anlık bir cesaretle, pamuk şeker gibi görünen dudaklarını öpmek istemiştim. Tadını, hissiyatını ve içimde yaşatacağı duyguları deli gibi merak etmiştim.

Ben hipnotize olmuş gibi Yixing'in dudaklarına bakarken, uyandığını hiç fark etmemiştim. Ellerim hala saçlarını sakince okşarken, gözlerim odaklı olarak sadece dudaklarına bakıyordu. Yixing ne yapacağımı merak etmiş olmalıydı çünkü hiç hareket etmeden, dikkatli bir şekilde beni izliyordu.

Daha fazla dayanamayarak, yavaşça eğilmiş ve Yixing'in dudaklarına tüy kadar hafif bir öpücük kondurmuştum.

Tam kafamı geri çekecekken, Yixing elini boynuma atmış ve beni hızlıca çekerek dudaklarıma yapışmıştı. Fakat dudaklarını hareket ettirmeden sanki bunun için izin istermiş gibi sadece bekliyordu.

Hayatımda ikinci defa yalnızca kalbimin sesini dinleyerek gözlerimi kapatmıştım. Bu bir tür izin olmuştu onun için, o da bundan destek alarak dudaklarını yavaşça oynatmaya başlamıştı.

Öpüşü, sanki kırılacakmışım gibi yumuşak ve narindi. 

Eli ensemi okşuyor ve saçlarımla oynuyordu.

Şu an ne yaptığımı bilmiyordum çok kötü şekilde kendimden geçmiştim ve beceriksizce karşılık vermeye çalışıyordum. Kalbim sanki atmıyor, beynim fonksiyonlarını kaybetmiş gibi resmen çalışmıyordu.

Düşünme yetimi kaybetmiş gibiydim. 

Yixing yavaş yavaş öpücüğü derinleştirmeye başladığında, ön taraftan gelen sesle anında Yixing'i itmiş ve kafamı kaldırmıştım.

"Efendim geldik."

Şoför'ün sesiyle ayrıldığımızda, gözlerim bu sefer Yixing dışında her yerde gezinir olmuştu. Utanmış mıydım? Evet kesinlikle. Hatta şu an yüzümün kıpkırmızı olduğuna kalıbımı basardım.

Ben delirecek duruma gelmişken, Yixing rahat bir şekilde hala bacağımda yatıyor ve şoförle konuşuyordu. Camdan dışarı baktığımda, geldiğimiz yerin şirket yerine benim evim olduğunu fark etmem çok uzun sürmemişti.

"Bugün dinlenlen yarın sabah erkenden şirkette ol."

Söylediği şeyle hızla kafamı sallamıştım. Hala gözlerine bakmamakta kararlıydım.

Yixing gitmemi söylemesine rağmen hala kafasını kaldırmamış üstüne bide gözlerini kapatmıştı. Tanrı aşkına sadece şu tuhaf durumdan bir an önce kurtulmak istiyordum!

Yalandan öksürüp dikkatini çektiğimde gözlerini açmış, oflayarak kalkmıştı ve "Gidebilirsin" demişti.

Arkamdan atlı koşturuyormuş gibi dışarı fırlayıp apartmana girdiğimde, Yixing'in arkamdan sırıtarak baktığını hissedebiliyordum.

Ben. Az. Önce. Patronumla. Öpüşmüştüm.

Beynim yavaş yavaş kendine gelmeye  başladığında, yaptığım şeyleri yeni yeni idrak ediyordum. Şu anda kafamı duvarlara vurmak istiyordum.

Tanrım ben ne yapmıştım?!

Asıl tuhaf olan ise bundan acayip derecede zevk almış ve etkilenmiş olmamdı.

Suratımın ne kadar kızarık olduğunu umursamadan merdivenlerden tempolu bir şekilde çıkarak evin kapısını çaldım. Sehun büyük ihtimalle ders çalışıyordu ve kendini odasına kapatmıştı.

Anahtar bulmakla uğraşamazken çaresizce kapının açılmasını bekliyordum. Gözlerimin hayalet görmüş gibi boş baktığını biliyordum ve bu yüzden Sehun'un soru yağmuruna tutulacağıma emin olmuştum. Genede bunu umursamayarak aklımdan tekrar tekrar o sahneleri oynatıyordum.

Bu öpücük bir şeyleri daha net anlamama neden olmuştu.

Yixing'den acayip şekilde hoşlanıyordum ve bunu asla inkar edemezdim.

_________________________________________________________

Herkese tekrar hellooooo!

Bölüm çok geç geldi farkındayım çok özür dilerim ama ilham perilerim olmayan parayla maldivlere tatile gittiler jfjgdgjj her neyse bu bölümü zaten ağrıyan bir kolla yazıyorum annem saolsun -_- umarım beğenmişsinizdirrr❤️ biraz hızlı gidiyor sanki kjgfnbnb lütfen yorum atmayı unutmayın😍 byeee^^

(kontrol etmeden atıyorum bilginize jfnfj)

Smile on my face | layhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin