3. Bölüm

311 35 148
                                    

Arkadaşlar Taemin hepimizi öldürmeye meyilli dikkat edin kendinize fkjnfjknf

----------—————------------------------------------
Sabah olmuştu ama daha kalkmamı söyleyen alarmım çalmamıştı, fakat ben o kadar enerjiktim ki yataktan resmen zıplayarak çıkmıştım. Derince esneyip mutlulukla banyoya ilerledim.

Banyoya girdiğimde hızla elimi yüzümü yıkadım ve dış fırçamı alarak dişlerimi hızla fırçalamaya başladım.

Banyodan çıktıktan sonra pijamalarımdan kurtulup dolabın karşısına geçtim. Ben kıyafet seçmeye çalışırken alarm daha yeni çalıyordu.

Sonunda bir takımda karar kıldığımda giyinmeye başlamıştım. Pantolonu giymeye çalışırken ayağım takılmıştı ve yere popo üstü düşmüştüm. Oysa gün güzel başlamıştı! Hızla yerden kalkıp giyinmeye devam ettim.

En sonunda giyinmeyi başarmış, kuş yuvasına benzeyen saçlarıma çeki düzen vermiş ve aceleyle aşağı inmiştim.

Sehun daha kalkmamıştı.

Bunu fırsat bilerek -kesinlikle sorularından kaçmıyordum- sessiz adımlarla kapıya yöneldim. Ayakkabılarımı giydikten sonra dışarı fırladım. Şans eseri denk geldiğim bir taksiye binerek dışarıyı izlemeye başladım.

• • •

Şirkete yaklaştıkça içimdeki tatlı heyecan da artıyordu.

1 asır gibi gelen bir yolculuktan sonra sonunda vardığımızda, kapıyı açarak adama teşekkür etmiş ve parasını verdikten sonra taksiden inmiştim.

Sakin ve emin adımlarla şirkete ilerledim.

İçeri girdiğimde önüme çıkan birkaç kişiye gülümseyip "Günaydın" diyerek asansöre bindim ve 36. Kata basarak beklemeye başladım.

Birkaç dakika sonra asansör geldiğini belirten sesi çıkartınca, son kez üstümü silkip kapıların açılmasını bekledim. Kapılar açılınca seri adımlarla, kimseye aldırmadan bildiğim tek odaya ilerledim.

Birinci adım, kalbim hızlanıyor.

İkinci adım, nefesim kesiliyor.

Üçüncü adım, ellerim uyuşuyor.

Dördüncü adım, sıcak basıyor.

Beşinci adım, heyecanlanıyorum.

Sonunda kapıya vardığımda onu tekrar görebilmenin verdiği sevinçle kapıyı çalmadan içeri daldım. İçeri girdiğimde gördüğüm adamla tekrar donarken, kalbim tekliyordu istemsiz bir heyecan kaplıyordu içimi.

"Kapı çalmak diye bişey duymadınmı sen?"

Duyduğum sesle kendime gelmiştim. İşte o an aklıma dank etti kapıyı çalmadığım. Kendime lanetler ederek özür dilemeye çalıştım.

"Özür dilerim efendim farkında değildim"

"Bir dahaki sefere farkında olsan iyi olur çünkü bu ilk ve son affedişim Kim Junmyeon"

Gene ismimi söylemişti, ve ben gene titrememe engel olamamıştım.

Fakat karşımdaki adam bana o kadar soğuk bakıyordu ki bir anda tüm enerjim solmuştu. Sanki biri yaşam enerjimi çalmıştı benden.

"Bunlar başlayacağın dosyalar odan karşı tarafta"

Bunları söylerken suratıma bile bakmıyordu. Artık iliklerimden mutsuzluk akıyordu.

Kalbim kırılmıştı.

İyi ama neden?

"Peki Bay Zhang" diyerek masasının üzerinde duran dosyalara yönelmiştim.

Dosyaları almak için eğildiğimde burnuma gelen kokuyla başım dönmüştü.

Cennet gibi kokuyordu.

Kendimi bu eşsiz kokuya o kadar kaptırmıştım ki dosyaların elimden kaydığının farkında bile değildim.

"Dikkatli olsana! Daha ilk gününden ne bu dikkatsizlik?!"

Bir anda sesini yükseltince sıçramıştım. Her geçen saniye daha da düşüyordu yüzüm. Odaya girdiğimden beri bana bir kere bakmamıştı bile üstüne üstlük sanki zorla konuşuyor gibiydi, sesi o kadar soğuktu ki kelimlerinde tek bir duygu yoktu. Nedenini bilmiyordum ama beni o kadar çok kırıyordu ki bu..

Elimde olmadan kekelemiştim. Yine.

"T-tekrar özür dilerim efendim b-bilerek olmadı"

Hızla dosyaları toplamak için eğildiğimde, tekrardan hissettiğim baş döndürücü kokuyla aniden başımı kaldırdım.

İşte tam o an ölücek gibi olmuştum.

Ne mi olmuştu? Burnu burnuma değiyordu ve dudaklarımızın arasında milimler vardı.

Ve dudaklarıma doğru üflediği nefesini tüm benliğimle hissetmiştim.
----—-———————---------------------------------------------------------------------------------------------
Selamın hello flımflkmf bu bölüm biraz etkileşim oldu sanki😋 peki pislik ben onları öpüştürür müyüm? Haha bilmeem bok da çıkabilir altın da flkfnklm buda böyle bi bölüm. Daha çok geçiş bölümü gibi oluyor bunlar ama olsun bi etkilensinler sonraları biraz daha farklı. Umarım kötü olmamıştır☹️ yorumlarınızı bekliyorum~ayrıca acaba mpreg falan mı yapsam? Fklmfojf

 Umarım kötü olmamıştır☹️ yorumlarınızı bekliyorum~❤ ayrıca acaba mpreg falan mı yapsam? Fklmfojf

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lay napıyon çocuğa ayak üstü fjknfjkklf

Smile on my face | layhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin