Μέρος 3ο

352 11 0
                                    

Επομενη μερα.
Ποτέ μου δεν μπορούσα το πρωινό ξύπνημα.Δεν είμαι εγώ για πρωινές ώρες.Αλλη μια μέρα με βρήκε στο σπίτι του Έρικ.Και πρέπει να πάω και σχολείο.Που να το πω και να μην με πιστέψουν.Παω ακόμα τρίτη λυκείου.Ακουσα τον Έρικ να μιλάει στο τηλέφωνο.Μιλουσε με τον Ντέιβιντ σίγουρα.Ελεγε πως σήμερα ξεκινουσαμε.Για την ακρίβεια εγώ.Παλι καλά που βρήκα την δουλειά αλλιώς θα ξεμενα από λεφτά.

Έρικ:Παμε μωράκι;

Σίλβια:Που;

Έρικ:Στο γαμωσχολειο φυσικά.

Σίλβια:πάμε να τελειώνουμε.

Αυτη τη φορά πήγαμε νωρίς.Δεν είχε χτυπήσει το κουδούνι.Αφησα τον Έρικ και πήγα τουαλέτα.Στο δρόμο για την τουαλέτα συγκρούστηκα με κάποιον.Ποιος θα μπορούσε να ήταν;

Λεό: καλημέρα και σε εσάς Δεσποίνης Ουίλιαμς.

Σίλβια:Δε μας παρατάς πρωινιατικα;Άντε γιατί ούτε καφέ έχω πιεί.

Λεό:πάμε για έναν;

Σίλβια:μάθημα δεν έχεις;

Λεό:μα φυσικά και έχω,απλά θα πάω να πω στον διευθυντή ότι έτυχε κάτι επείγον και θα φύγω.Παμε;

Σίλβια: πάμε

Πήγαμε κάτσαμε σε ένα καφε.Παραγγειλαμε και σε 10 λεπτά μας τα είχαν φέρει.

Λεό:Σίλβια θέλω να σου ζητήσω συγγνώμη για εχθές.Δεν ήθελα να το πάρεις έτσι.Δεν ξέρω τι εντύπωση σου έδωσα αλλά δεν σε λυπάμαι.Εγω σου έδωσα τον αριθμό μου σε περίπτωση που με χρειαστείς κάτι.

Σίλβια:Να είσαι σίγουρος πως δεν θα σε χρειαστώ.

Λεό:όπως νομίζεις.Εμαθα κάτι αλλά δεν ξέρω αν είναι αλήθεια.

Σίλβια:Για πες.

Λεό:έμαθα πως πριν 5 μήνες ο πατέρας σου δολοφονήθηκε.

Νευρίασα.Δεν μου αρέσει να συζητάω αυτό το θέμα.Ποσο μάλλον με έναν μαλακα καθηγητή λυκείου.

Σίλβια:Δεν σε αφορά αυτό.

Λεό: Μάλιστα.Αν θέλεις μπορείς να μου μιλήσεις ελεύθερα.Σου το ξαναειπα.Οποια στιγμή με χρειαστείς θα ειμαι δίπλα σου.

Σίλβια:Δεν γουστάρω ρε ανθρωπε.Δεν μπορείς να το βάλεις καλά μέσα στο γαμωκεφαλο σου;

Λεό: Δεσποινίς Ουίλιαμς παρεκτρεπεστε.Μαθετε επιτέλους να μιλάτε σαν μια καθώς πρέπει μαθήτρια τρίτης λυκείου.

Σίλβια:Να γίνω δηλαδή σαν τις άλλες τις μαλακισμενες τις πλούσιες;Οχι ευχαριστώ δεν θα πάρω.Μην κολλήσω τίποτα.

ΕκείνοςМесто, где живут истории. Откройте их для себя