Μέρος 11ο

271 9 0
                                    

Σίλβια.
Αυτή τη βδομάδα τα πράγματα κυλούν λίγο περίεργα.Τα τηλεφωνήματα συνεχίστηκαν και μου έστελναν και μυνήματα.Υπεθεσα πως θα ήταν φάρσα αλλά χθες βεβαιωθηκα.Ενας μαυροφορεμενος άντρας με παρακολουθούσε.Παλι καλά του γλύτωσα.Ο Λεό και η θεία δεν ξέρουν τίποτα και δε θα μάθουν κιόλας.Παω στοίχημα ότι οι καριοληδες εμένα θέλουν.Ομως τι ζητάνε;Γιατί με έχουν βάλει στο μάτι; Από ότι θυμάμαι δεν παίζει να τους έχω κάνει κατι χοντρό.Δεν πάει άλλο θα πάρω τηλέφωνο και θα μάθω.

Άγνωστος:Γειά σου Σίλβια,μόλις θα σε έπαιρνα

Σίλβια: Λοιπόν λέγε,ποιος είσαι και τι θες.

Άγνωστος:Το ποιος είμαι κούκλα δεν θα μάθεις.Το τι θέλω είναι πολύ απλό.

Σίλβια:Για πες μου να μάθω και εγώ.

Άγνωστος: έμαθα ότι έχεις αρκετά λεφτά από τον φίλο μου τον Άλεξ.Σου ζητάω λοιπόν 1.000.000€ αρχικα.Για να μην πάει σαν το σκυλί στο αμπέλι η αγαπημένη σου θεία.Μετα βλέπουμε.

Σίλβια:Πας καλά ρε; Που θες να βρω τόσα πολλά λεφτά;

Άγνωστος:Από ότι έχω μάθει ο μπαμπακας είχε καλή περιουσία.Επειδη δεν μπορείς να μου φας όλο τον χρόνο περιμένω απάντηση σου μέχρι το βράδυ.Αν αποφασίσεις να μου δώσεις τα λεφτά όλα μέλι γάλα αν πάλι όχι,η πρώτη που θα φύγει από τη μέση ξέρεις ποια θα είναι.Αντιο προς το παρόν γλυκιά μου.

Μπάσταρδε!Το κεφάλι σου θα σπάσω!Που σκατά θα βρω τόσα λεφτά;Όλα πρέπει να γίνουν χωρίς να ξέρει κανείς τίποτα.Πολεμο θέλει ο πουστης;Πόλεμο θα έχει.Οχι μόνο θα τον πάρω τηλέφωνο και θα συναντηθούμε αλλά θα του δώσω τα λεφτά.

8:00 Μ.Μ

Άγνωστος:Έλα Σίλβια περίμενα να ακούσω την φωνουλα σου.

Σίλβια:Είμαι μέσα.

Άγνωστος:Δεν σε έπιασα;

Σίλβια:Λέω δέχομαι να σου δώσω τα λεφτά για να μην σκοτώσεις την θεια μου.Αλλα μετά υποσχεσαι να μην με ξαναενοχλησεις;

Άγνωστος:Στον λόγο μου.

Ναι σωθηκαμε ζοντοβολο.Θα σε κάνω ένα με το χώμα.

Σίλβια:Πολύ καλά.Ποτε θα συναντηθούμε και πού;

Άγνωστος: περίμενε μύνημα μου.

Σίλβια:καλα.

Δεν σου τα παν καλά μεγάλε.Θα σε κάνω να πληρώσεις για τον θάνατο του πατέρα μου.
*Ήχος μηνύματος*

"Σήμερα στις 11:00,στις παλιές αποθήκες.Και κοίτα μην κάνεις καμιά μαλακία και φωνάξεις μπάτσους αλλιώς η θεία σου θα πάει όπου και ο μπαμπακας σου."

Μην ανησυχείς και δεν θα χρειαστεί η επέμβαση της αστυνομίας.Μπορω και μόνη μου.

11:00 Μ.Μ

Κατευθύνομαι προς τις παλιές αποθήκες που μου είπε ο μπάσταρδος να συναντηθούμε.Βλεπω ένα αμάξι να πλησιάζει.Σιγουρα είναι αυτός.Κατεβαινουν 2 φουσκωτοι μπράβοι και ανοίγουν την πόρτα στο αφεντικό τους.Αισθανομαι λες και πρωταγωνιστώ σε ιταλική ταινία με μαφιόζους.Με πλησιάζουν αλλά υπάρχει απόσταση.

Σίλβια: Λοιπόν.Μου είπες να έρθω και ήρθα.Οχι μόνη μου βέβαια αλλά ήρθα.

Άγνωστος:Σου είπα να μην κάνεις καμιά βλακεία και φωνάξεις μπάτσους αλλιώς ξέρεις τι θα γίνει.

Σίλβια:Δεν εννοούσα μπάτσους ηλίθιε!Τον σάκο με τα χρήματα εννοούσα.Μονο που..υπάρχει ένα πρόβλημα.

Άγνωστος:Τι πρόβλημα;

Σίλβια:Στην τράπεζα δεν γινόταν να σηκώσω πάνω από 500.000 και έτσι σου έφερα τα μισά αύριο θα πάω για τα υπόλοιπα.Ιδια ώρα και ιδιο μέρος.

Άγνωστος: Μάλιστα.Δεχομαι.Ο σάκος;

Σίλβια: Ορίστε.Αν δεν με πιστεύεις μέτρησε τα.Ειναι όντως 500.000.

Άγνωστος:Μην ανησυχείς Σίλβια σε πιστεύω,αντίο σιλβια προς το παρόν τα λέμε αύριο.

Σίλβια: Έγινε.

Μπήκαν στο αυτοκίνητο και εφυγαν.Περπατουσα ευχάριστα αφού η ακουστική μου ικανότητα με επιβεβαίωσε για την πυρηνική έκρηξη στο όχημα που μόλις αποχώρησε από τις παλιες αποθήκες.Η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο.

ΕκείνοςWhere stories live. Discover now