Μόλις ξυπνησε.Πηγε για τον πρωινό της καφέ.Αφου έβρισε τον υπάλληλο για την αποτυχία του στον καφέ της ξεκίνησε για το σχολείο.Θα ήταν αλλη μια βαρετή ημερα, σκέφτηκε.Ηταν κουρασμενη αφού γύρισε χαράματα σπίτι της.Ολο το βράδυ το γλεντούσε με τον Έρικ.Και καμιά φορά με όλη τη παρέα.Δεν είχε και την καλύτερη φήμη.Μια επαγγελματίας πουτανα ήταν,αυτό έλεγαν τα πλουσιοκοριτσα.Αυτη ήθελε μόνο την καλοπέραση της.Κοιτουσε την πάρτη της μόνο.Καρφακι δεν της καιγόταν για το τι έλεγαν για εκείνη.Εφτασε όπως πάντα αργοπορημένη στο σχολείο.Πηγε και έκατσε όπως πάντα μόνη της στο τελευταίο θρανίο για να κοιμηθεί.Ο καθηγητής που ήταν όρθιος στον πίνακα και έγραφε την κοιταξε.Την κοίταξε καλά από πάνω μέχρι κάτω.Βλεπετε ήταν καινούριος δεν γνώριζε ούτε καν το όνομα της.Καλυτερα για εκεινον.Μονο μπελάδες είναι,αυτό έλεγαν οι άλλοι καθηγητές.Ξαφνικα της μίλησε αλλά εκείνη δεν του έδωσε σημασία συνέχισε τον θεσπέσιο ύπνο της και ονειρευόταν συνέχεια τον πατέρα της,πριν τον φάνε εκείνοι οι καριοληδες.Καποια μέρα θα τους καταστρεψω.Αυτο έλεγε συνέχεια.Η ενοχλητική παύλα σέξι φωνή του καθηγητή της συνέχισε να διακόπτει τον ύπνο της.Σηκωσε το κεφάλι της όσο πιο αργά μπορουσε.Τον κοίταξε δεν τον είχε ξαναδεί.Ωραιος, σκέφτηκε.Θα τον έπαιρνα άνετα.
Καθηγητής:Δεσποίνης μας κάνατε την τιμή να γυρίσετε προς την μεριά μας; Ω τι ευγενική χειρονομία.
Σιλβια: Σόρρυ ρε φιλε,δε βλέπεις τόση ώρα ότι προσπαθώ να κοιμηθώ;Με ορέξεις ξύπνησες πρωί πρωί;
Καθηγητής:Εγώ ή εσείς; Τέλος πάντων ονομάζομαι Λεό Σμίθ.Ειμαι καθηγητής χημείας και θα αντικαταστήσω τον κύριο Άντερσον προσωρινά φαντάζομαι.
Σίλβια: Ωραία και εμένα τι με νοιάζει τι μάθημα κάνεις; Άφησε με να κοιμηθώ τώρα.
Λεό:Θα προτιμούσα Δεσποίνης να παρακολουθείτε το μάθημα μου γιατί μετά θα έχετε αρκετά κενά.
Σιλβια:Χέστηκα αν θα έχω κενά έτσι και αλλιώς δεν ξέρω τίποτα από χημεία,όχι ότι ξέρω από άλλο μαθημα αλλά λέμε.
Λεό:Τι γλώσσα είναι αυτή Δεσποίνης;Θα σας παρακαλούσα να μιλατε πιο κόσμια τουλάχιστον όσο βρίσκεστε στο σχολικό περιβάλλον.Και να μου μιλάτε στον πληθυντικό.
Σίλβια: Έτσι μιλάω και άμα γουστάρεις.Και όσο για τον πληθυντικό σε γράφω στο μουνι μου.Τωρα άντε παρατα μας!
Λεό:Στο διάλειμμα στο γραφείο του διευθυντή!Δεν πρόκειται να ανεχτώ τέτοιου είδους εκφράσεις στο μάθημα μου!
YOU ARE READING
Εκείνος
Teen FictionΗ Σίλβια είναι 19 χρόνων.Ο Λεό 29.Ολα στη ζωή της Σίλβια κυλάνε αρμονικά για αυτή.Πηγαινει στην τρίτη λυκείου και φυσικά έχει μείνει στην ίδια τάξη αφότου πέθανε ο πατέρας της.Η μητέρα της είναι αρκετά απόμακρη και αδιάφορη για αυτήν.Δεν έχει κανένα...