Μέρος 13ο

233 10 0
                                    

Σίλβια.
Σκατά.Τόσες ώρες κάνει για ένα γαμημένο μύνημα;Έτσι και τους πετύχω θα τους θάψω και τους δύο.
*Ήχος μηνύματος*
"Σίλβια,είμαι εκτός πόλης.Δεν μπορώ να σε συναντήσω αγάπη μου.Θέλω να ξέρεις πως σε αγαπάω και αυτό δεν ήταν επιλογή μου.Ελπίζω να με συγχωρέσεις.Δυστυχως μετά από αυτό το μύνημα θα αλλάξω νούμερο.Αντιο,να προσέχεις.
Λεό"
Άλλη μια φορά κατανταω να έχω πλανταξει στο κλάμα.Δεν αντέχω αυτή τη κατάσταση.Ακομα δεν το πιστεύω αυτό που έκανε.Ο Λεό, ο δικός μου Λεό να μου το κανει αυτό;Οχι.Δεν πρόκειται.Δεν πρόκειται να τον συγχωρήσω για αυτό που μου έκανε.Αφου επέλεξε την ζωή του με την καριόλα του να την ζήσει με εκείνη.Μπορω να τα καταφέρω και μόνη μου.

Σίλβια: θεία,θέλω να αλλάξουμε σπίτι.Θελω να φύγω από εδώ.Θελω να εξαφανιστούν τα ίχνη μας.

Θεία:Και που θες να πάμε παιδί μου;

Σίλβια:κάπου μακριά δεν με νοιάζει.Αρκει να είναι Μακριά από εδώ.

Θεία:μην στεναχωριέσαι αγάπη μου κάτι θα βρούμε.Θα το φροντίσω από σήμερα κιόλας.

*Ήχος κουδουνιού*

Σίλβια:ποιος να είναι;

Θεία:Πάω να δω παιδί μου κάτσε εσύ εδώ.

Άγνωστος:γειά σας.

Θεία:γειά σας.Παρακαλώ πείτε μου τι θα θέλατε;

Άγνωστος:αν ήταν εύκολο την δεσποινίς Ουίλιαμς.

Θεία:μισό λεπτό.Σιλβια κορίτσι μου έρχεσαι λίγο;

Σίλβια:Τι έγινε θεία;Ποιος είναι ο κύριος;

Άγνωστος: συγγνώμη ξέχασα να συστηθώ.Ντάνιελ Ντέιβις.Δικηγορος.Ειμαι ο δικηγόρος του πατέρα σας δεσποινίς Ουίλιαμς.Αυριο στις 12 θα σας παρακαλούσα να έρθετε στο γραφείο μου.Προεκυψε ένα ζήτημα και πρέπει να το γνωρίζετε.Ευχαριστώ για τον χρόνο σας αλλά πρέπει να φύγω.

Σίλβια: μαλιστα κύριε Ντέιβις.Θα τα πούμε αύριο λοιπόν.

Θεία:Τι ήταν αυτό;

Σίλβια:Δεν ξέρω.Αυριο θα πάω και θα μάθω.

12:00 Π.Μ

Ντάνιελ:χαίρομαι που ήρθατε δεσποινίς Σίλβια.

Σίλβια: Μπορείτε να μου πείτε ποιος είναι ο λόγος που με καλέσατε στο γραφείο σας; Φαντάζομαι ότι είναι αρκετά σημαντικό για να είμαι εδώ.

Ντάνιελ:πολύ σωστά.Προκειται για τον πατέρα σας και τα περιουσιακά του στοιχεία δεσποινίς.Εκτος από το σπίτι του.Ανακαλυψαμε ότι έχει και άλλα.Και συγκεκριμένα στην Καλιφόρνια.

ΕκείνοςWhere stories live. Discover now