Μέρος 14ο

254 10 0
                                    

Λεό.
Δεν άντεξα να ζω μες την αγωνία.Πήγα και αγόρασα το περιοδικό που ήταν η Σίλβια με το μικρό κορίτσι.Διάβασα την συνέντευξη της.Η Σίλβια είναι η μητέρα της.Απίστευτο! Πότε έκανε παιδί και με ποιόν;Η μικρή σε λιγους μήνες πλησιάζει τα  έξι όπως δήλωσε.Δηλαδή όσο ειμασταν μαζί η Σίλβια πήγε και με άλλον;Δεν το πιστεύω!Είναι τόσο πουτάνα πια! Ήξερε ότι της αρέσει να περνάει καλά αλλά πίστευα οτι μαζί μου έχει στρώσει.Εκανα πολύ μεγάλο λάθος!Θα παω να την βρω και να της ζητήσω εξηγήσεις.Δεν μπορώ να ζω στην άγνοια άλλο.

Σίλβια.
Νάνσυ:Μαμά τελειώσαμε!

Σίλβια:Μπράβο το κοριτσάκι μου.Αμέλια πως πήγε;

Αμέλια:Όλα μια χαρα.Η μικρούλα μας έχει ταλέντο.

Νάνσυ:Και πότε θα βγει ο δίσκος μου;

Αμέλια:Σε μια εβδομάδα από σήμερα.

Νάνσυ:τελειαα

Σίλβια:Άντε μωρό μου παμε σπίτι να ξεκουραστείς και εσύ.

Νάνσυ:Ναι μαμά.

Σίλβιαα;

Άκουσα μια φωνή.Γυρισα να δω.Αμαν παλι ο Πολ;Μα τι σκατα θέλει ο μαλάκας; Άπειρες φορές του έχω δείξει ότι δεν πρόκειται να συμβεί κάτι μεταξυ μας.

Πολ: Σίλβια τι γίνεται;Πως από εδώ;

Μα καλά ναρκωτικά παίρνει;Δεν ξέρει ότι η Νάνσυ κάνει ηχογραφήσεις εδώ;Θα μας τρελάνει ο μαλάκας!

Σίλβια:Η Νάνσυ θα βγάλει δίσκο και κάνουμε ηχογραφήσεις.

Πολ:Ααα ωραία και που πάτε τώρα;

Σίλβια:σπίτι μας.Κουραστηκε αρκετά η μικρη.

Πολ:Να σας πάω εγω;

Σίλβια:Όχι δεν χρειάζεται.Εχω ερθει με το αμάξι οποτε μπορούμε.

Πολ:Καλα τότε.Θα μας ξανάρθετε;

Ναι και θα σου φέρω τις παστες καπέλο.

Σίλβια:Την άλλη εβδομάδα.

Πολ:πολύ ωραία.

Σίλβια:να πηγαίνουμε.Παμε αγάπη μου;

Νάνσυ:ναι μαμα.

Λεει με απαξιωτικό και νευριασμενο ύφος η Νάνσυ.Δεν υπάρχει αυτό το παιδί.Γιατι είναι το δικό μου παιδί!

Σίλβια:Λοιπόν μωρό μου πλύνε χεράκια και βάζω να φάμε ναι;

Νάνσυ:Ναιι

*Ήχος κουδουνιού*

Ποιος να είναι στις τέσσερις το μεσημέρι.Παει καλά ο κόσμος.Καλα έτσι και είναι ο Πολ θα αμολυσω την Λάση να τον φάει και θα φυγει χωρίς βρακί ο καθυστερημένος.Ανοιγω και βλέπω κατι το οποίο με σοκάρει.

ΕκείνοςWhere stories live. Discover now