Λεό.
Άλις:Πες μου την αλήθεια Λεό.Εχεις βρει άλλη;Λεό:Πας καλά Άλις;
Άλις:Πες μου! Απαιτώ να μάθω!Ποια είναι αυτή η τσουλα που σου έχει πάρει τα μυαλά!
Λεό: Άλις!Σοβαρεψου!Δεν έχω βρει καμία άλλη!Σταματα να είσαι τόσο κτητική!
Άλις:Τότε γιατί δεν με θέλεις πια;
Λεό:Επειδή δεν κάναμε σεξ μια φορά δεν χρειάζεται να γίνει θέμα! Άλλωστε σου είπα είμαι κουρασμένος!Δεν μπορεί μια ζωή να γίνεται το δικό σου!
Άλις:Δεν είναι μια φορά Λεό! Δυόμιση μήνες είναι!Και είμαι σίγουρη πως υπάρχει κάποια άλλη στη ζωή σου!
Λεό:Παραλογιζεσαι Άλις!Δεν υπάρχει καμιά άλλη! Βάλτο καλά στο κεφάλι σου!Πάω να κοιμηθώ έχω δουλειά αύριο!Δεν μπορώ να ακούω τις υστερίες σου!
Άλις:Η αλήθεια είναι Λεό.Η αλήθεια που δεν μπορείς να αποδεχτείς.
Λεό:Άντε παράτα μας Άλις!Είπα και κοπανησα την πόρτα με δύναμη.Ειναι παρανοϊκή.Δεν την αντέχω άλλο!Νομίζω θέλω διαζύγιο!Και με την κατάλληλη ευκαιρία θα το κάνω!έτσι και αλλιώς αυτός ο γάμος έχει σβήσει ολοσχερώς.
Σίλβια.
Το πρωί με ξύπνησε η θεία μου.Ηταν η ώρα να ετοιμαστούμε για την κηδεία.Πηγαμε στο νεκροταφείο όπου έγινε η ταφή της.Πλεον είμαι ορφανή.Η μόνη που μου έχει απομείνει είναι η θεία μου.Οχι ότι αν ζούσε η μάνα μου θα ενδιαφερόταν για μένα αλλά τέλος πάντων.Η κατάληξη της ήταν τραγική.Θεία: πάμε σπιτάκι μας κορίτσι μου!Αρκετά ταλαιπωρηθηκες και εσυ.
Σίλβια:Αν θες πήγαινε μόνη σου θεία!Θα κάτσω λίγο ακόμα και θα έρθω δεν θα αργήσω.
Θεία:είσαι σίγουρη;
Σίλβια:ναι θεία, πήγαινε.
Θεία:εντάξει αλλά σε μισή ώρα το πολύ να είσαι πίσω.
Σίλβια: εντάξει θεία,πήγαινε τώρα.
Αναρωτιομουν αν ζούσε η μάνα μου τώρα και ειμασταν μια φυσιολογική οικογένεια πως θα ήταν.Δεν ζητούσα κάτι παράλογο.Λιγη σημασία και στοργή να μου δώσει.Οπως κάθε μάνα στο παιδί της.Αλλα ξέχασα πως η δική μου μάνα δεν ήταν έτσι.Και οι δύο μου γονείς έφυγαν νέοι.Αρε μάνα!Πως καταντησαμε έτσι!άφησα το κόκκινο τριαντάφυλλο στο χώμα και σηκώθηκα.Δεν έπεσε σταγόνα από τα μάτια μου.Ισως επειδή δεν ένιωθα για αυτήν την γυναίκα.Εκανα μερικά βήματα πίσω και έκανα να φύγω.Η έκπληξη μου ήταν μεγάλη.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Εκείνος
Подростковая литератураΗ Σίλβια είναι 19 χρόνων.Ο Λεό 29.Ολα στη ζωή της Σίλβια κυλάνε αρμονικά για αυτή.Πηγαινει στην τρίτη λυκείου και φυσικά έχει μείνει στην ίδια τάξη αφότου πέθανε ο πατέρας της.Η μητέρα της είναι αρκετά απόμακρη και αδιάφορη για αυτήν.Δεν έχει κανένα...