Spre sfârşitul vacanţei de vară, ca de obicei, îmi făceam planuri pentru ziua mea. Ai mei, ca nişte părinţi extraordinari ce erau, mereu îmi lăsau casa liberă în perioada asta. Eu, după două zile în care am dormit la un prieten cu care am fumat toate căcaturile de pe lume şi dacă se fuma căcatul îl fumam şi pe ăla, m-am îndreptat spre casă cu gândul că o să o găsesc goală şi o să încep să fac pregătirile pentru petrecere. E mult spus petrecere, avea să fie ceva mic, cu prieteni apropiaţi, cu covrigei şi vodcă şi jocuri cu tentă sexuală.
Am ajuns acasă pe jumătate fumat, pe jumătate beat şi pe jumătate obosit. Nu prea aveam chef de pregătiri. Mi-am zis până la urmă că orice muncă se începe cu o labă, aşa că m-am dus la mine în cameră.
Ceea ce am uitat eu, însă, ca vară-mea, Dana m-a sunat aseară să îmi spună că o să mă viziteze de ziua mea şi ca o să ajungă mâine dimineaţă. Adică în dimineaţa asta. Eram prea trotilat să îmi mai aduc aminte. I-am spus probabil că eu nu o să vin decât abia pe la amiază, că nu o să găsească pe nimeni acasă, cheia e sub preş şi să se facă confortabilă. Băi şi nebuna exact asta a făcut.
Cum ziceam, ajung în cameră şi dau drumul la TV să văd dacă e ceva interesant care să mă pornească. Până la urmă îmi scot de pe sub pat ce rămăşiţe de Playboy mai aveam şi încep să răsfoiesc prin paginile ultra folosite. Găsesc eu un playmate de care mi-a plăcut mult, dau pantalonii jos şi încep să mă pun pe treabă. Între timp observ că nu am pe lângă mine nici un fel de şerveţel şi cum nu voiam să îmi dau iar drumul pe burtă ca să mi se lipească de părul de pe abdomen, am pornit în căutarea lor. Menţionez că deja eram complet dezbrăcat, pentru că aşa îmi place mie să umblu prin casă când sunt singur.
Şi cum mergeam eu frumos cu erecţia bălăngănindu-se în sus şi în jos aud nişte gemete din camera de oaspeţi. Mă apropii de uşa care era crăpata, aşteptându-mă să găsesc cine ştie ce scenă din filme horror, când o văd pe Dana întinsă în pat cu mâna în pantaloni, exersând mişcări de DJ. Primul gând a fost ce naiba face Dana la noi. Al doilea ce naiba face Dana masturbându-se la noi. Iar al treilea de ce naiba mi s-a făcut mai tare erecţia, doar e vară-mea în dumnezeii mă-sii.
Primul instinct a fost să plec cât mai repede de acolo. Al doilea a fost că poate sunt eu încă fumat, şi am băgat iar capul pe uşă ca să mă conving că nu tripez. Da, era pe bune. Am zis că mai bine să plec, dar nefiind obişnuit să mă strecor ca un ninja cu ditamai erecţia, am reuşit printr-o întoarcere ca de balerină să mi-o lovesc de tocul uşii. Evident, nu am putut să mă abţin din a scoate un mic scâncet de fetiţă. Şi uite aşa, doi veri erau amândoi goi în aceeaşi casă, amândoi porniţi pe nebunii. Ce se poate întâmpla?
***
Stăteam în pat, plictisindu-mă şi încercam să îmi aduc aminte ultima oară când am făcut sex. Părinţii lui Silviu erau plecaţi pentru că de obicei îi lasă casa goală de ziua lui de naştere. L-am sunat aseară, a spus că e la un prieten şi ca o să se întoarcă azi după amiază. La cât de „fericit” era în telefon probabil o să îi ia o veşnicie să se trezească.
M-am răsucit, întinzându-mă și lăsând să îmi iasă un oftat sonor. Nu mă mai văzusem cu Vlad de mult, lucru care mă făcea să mă simt destul de frustrată. Numai când mă gândeam la corpul lui dezbrăcat, simțeam un mic fior cuprinzându-mă. Mi-am dus instinctiv mâinile pe sâni, gândindu-mă cum ar fi să fie de fapt mâinile lui, cuprinzându-i și strângându-i. Una dintre mâini s-a dus mai jos, pe abdomen, până a găsit linia de la tanga, dându-i la o parte, în timp ce imaginația mea își făcea de lucru.