Hazal tarafından
Multi: Alp
Okullar başlamıştı.Ne yazık ki.Hiç sevmiyordum.Okul demek dert demek ya.Sınavlar,ödevler ıyy.
Çağla ile beraber aynı liseye gidecektik.Abilerimiz ve ablamda oradaydı.O yüzden fazla sıkıntı çekmezdik.
Okulların başlamasına 3 gün kalmıştı.Bugün cumaydı.Ve Çağla ile sinemaya gitmeye karar verdik. İkimiz de hazırlandık. Ben sweatshirt ve etek giymiştim.
Sonra evden çıktık.Abilerimiz bizi bırakacaktı.Bir film seçtik.Çağla biletleri alırken ben de mısırları aldım.Sonra girdik ve filmi izledik.
Filme geç girmiştik.Bu yüzdrn eve de geç döndük.Ve geldiğimiz gibi ikimiz de uyuduk.●
3 gün sonra
Bugün okulun ilk günüydü.Serbest gidecektim çünkü daha okul formam yoktu.Ne yalan söyleyeyim hiç de istemiyordum.
Okula abimlerle gittik.Okul güzele benziyordu.Okulun müdürü babamı tanıyordu.Dolayısıyla beni de tanımış oluyordu.Odasına gittim.Ve bana sınıfımı gösterdi. Çağla ile aynı sınıftaydık. Buna sevinmiştim.Aynı sıraya oturduk.Ders zilinin çalmasını beklerken biraz konuştuk.Aniden kafama çarpan silgiyle irkildim.Karşıma bakınca yakışıklı bir çocuk duruyordu.Ama böyle bir saygısızlığı niye yapıyordu ki. Yanıma geldi.
" Hey! Sanırım yenisin"
"Ee yani sen de liseye yeni başladın ben de."
"Onu demiyorum kızım.Geçen sene bu okulda mıydın?"
"Hayır."
"O zaman kalk hadi ! Burası benin sıram!"
"Nereden senin sıran oluyormuş?Kalkmıyorum var mı?"
"Hadi uğraştırma beni!"
"Ben bir şeyi bir kere söylerim.Hadi şimdi ikile!"
"Nasıl bir belaya bulaştığının farkında değilsin!"
Belaymış.He he çok taktım şu an. Çete halinde geziyorlardı.Sanırım liderleri şu gerizekalı olandı.Ay çok sinirimi bozmuştu.Sabah sabah nelerle uğraşıyordum ya.
Öğretmen sınıfa girince herkes ayağa kalktı.Bir tek o oturuyordu. Ne saygısızlıktı bu?Kendini beğenmişlik.
Ders matematikti.Öğretmen bir tanışma yaptı.Herkesi adını öğrenmiştim.O sırada o çocuğunkini de.Adı Alp idi.
Hoca tahtaya soru yazdı ve kendini beğenmiş olan Alp'i çıkardı.
"Hocam ya benim matematiğim kötü biliyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ABİ 1 ABLA (DÜZENLENECEK)
Teen Fiction° TAMAMLANDI ° 2018-1019 yillarinda yazildigini dikkate alirsak mutlu olurum. 3 yıl öncesinde her şeyin güzel olduğu ama birden taşınma haberi alınınca her şeyin bozulduğu ve 3 yıl sonraki zorluklar... Başlangıç: 23 Kasım 2018 Bitiş: 17 Ağustos 2019...