Hazal tarafından
Sabah kalktım. Ve aklıma bir şeyler geldi. Aleyna beni çağırıyor. İstediklerini yaptıktan sonra düzgün yapmama gerek yok sonuçta. Telefona baktım Aleyna çağırıyordu. Hazırlandım ve abimlere söyleyip gittim.
Kapıyı Aleyna açtı. Evde ondan başka kimse yoktu.
"Gel Hazal"
"Zaten gelicem sarı"
Bugünü onun burnundan getirecektim. Onu pişman edecektim.
"Hazal bana soğuk su getirir misin?"
"Tabii"
Gittim mutfağa soğuk su doldurdum ve içine buz attım. Aleyna telefona bakıyordu. Arkasından yavaşça gittim ve sırtına suyu döktüm. Aleyna oturduğu yerden fırladı. Ben gülme krizlerine girmiştim. Ay çok komikti.
"Hazal ne yapıyorsun?!"
"Su istedin getirdim içeceğini söyleseydin bu benim sorunum değil"
"YAAAAA HER YERİM ISLANDI! BEN SANA BUNU ÖDETİCEM!"
"Konuşmayı öğrenince öğretirsin"
"Git bez getir sil ıslak yerleri"
"Hemen" güldüm. Aklımda çok iyi bir fikir vardı.
Bir yerden bez aldım ve Aleyna'nın yüzüne sürdüm. Makyajı dağılmıştı. Çok komik gözüküyordu. Gülmeme hakim olamıyordum.
"Hazal ıslak yerleri sil dedim"
"Sen de ıslaktın"
"Allah'ım sen bana sabır ver"
"Akıl da iste"
"Hazal git ıslak mendil getir"
Bir yerden ıslak mendil buldum ve içinden bir tane çıkardım. Paketi de alıp Aleyna'nın yanına gittim. Paketi Aleyna'nın tişörtünün içine soktum. Elimdeki ıslak mendille de Aleyna'nın dağılan badana boyasını iyice dağıttım. Islak mendil sırf fondoten olmuştu. Ne gerek var bu kadar.
"Ya Hazal YETER! Bir şey istemiyorum tamam mı?"
"Aa olur mu öyle şey Aleyna "
"Olur olur"
Aleyna tişörtünün içinden ıslak mendili çıkarıp makyajını sildi. O sırada kapı çaldı.
"Hazal git kapıya bak"
"Baktım beyaz bir kapı işte"
"Sen benim sabrımı sınıyosun!"
"Olabilir"
"Kapıyı aç"
"Okey"
Kapıyı açtım ve kapıdaki Alp idi. Şaşırdım ilk. Ama sonra ona da gününü göstermenin vaktiydi.
"Ooo bakıyorum kimler gelmiş"
"Ooo bakıyorum kimler buradaymış"
"İçeri buyrun Alp Bey"
"Sağ olun Hazal Hanım"
Alp içeri girerken ayağına çelme taktım ve yeri boyladı. Ama çok komik yapıştı ve gülmekten öldüm resmen. Bugün çok gülmüştüm. Bir şey demedi ve geçip Aleyna'nın yanına oturdu. Aleyna, Alp'e beni şikayet ediyordu. Hani şu ilkokuldaki ispiyoncu kızlar olur ya onlar gibiydi. Çok komik gözüküyordu. Ben gülüyordum o da şikayete devam ediyordu.
"Alp ben bu kızı 1 hafta değil 1 saat bile istemiyorum. Boş ver anlaşmayı"
"Sen bilirsin Aleyna"
Ee yani bu durumda ben gidebilirdim. Onlara söyledim.
"Ee yani ben bu durumda gidebilirim"
Alp " Hayır gitme. Sana bir şey söylemeliyim.
"Söyle o zaman"
Beni kolumdan tutup bahçeye çıkardı. Ve konuşmaya başladı.
"Hazal nasıl söyleyeceğimi bilmiyorum."
"Hadi Alp"
"Aleyna..."
"Evet Aleyna..."
"Benim ikizim"
" NEEEE?!"
"Evet"
" Niye sevgili gibi davranıyordunuz?"
"Seni kıskandırmak için"
"Niye ki?"
"Hazal"
"Efendim?"
"Ben seninle sevgili olmak istiyorum."
"Alp ben şu an şoktayım ve gitmem gerek."
İçeri girip çantamı aldım ve eve gittim. Kapıyı çaldım ve Efe abim açtı. İçeri daldım ve koşarak odamın yolunu aldım.
"Hazal bu ne hal?"
Efe abim seslendi ama umursamadım. Odama gidip şoku atlatmaya çalıştım. Aleyna ve Alp ikizler miydi şimdi? Kafamda sorular vardı.
Aleyna neden okula sonradan geldi?
Ya da sonradan gelmedi de sınıf mı değiştirdi?
Bunu neden yaptı?
Bunların cevaplarını arıyordum. Ve pazartesi Alp'e soracaktım.
●
Yemek hazırdı ve yemek yemek için aşağı indim. Abimler bir şey olduğunu anlamasın diye mutlu duruyordum ve bugün Aleyna'ya yaptıklarım aklıma geliyordu ve gülüyordum.
Yemekten sonra odama çıktım. Ve film açıp onu izledim film bitince de kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Eveet yeni bölüm geldi.
Beğendiniz mi?
En sevdiğiniz karakter kim?
Sınır 50 oy
Seviliyorsunuz kelebeklerim 🦋🧡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
4 ABİ 1 ABLA (DÜZENLENECEK)
Novela Juvenil° TAMAMLANDI ° 2018-1019 yillarinda yazildigini dikkate alirsak mutlu olurum. 3 yıl öncesinde her şeyin güzel olduğu ama birden taşınma haberi alınınca her şeyin bozulduğu ve 3 yıl sonraki zorluklar... Başlangıç: 23 Kasım 2018 Bitiş: 17 Ağustos 2019...